W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Dziennik elektroniczny

Dziennik elektroniczny

Instrukcja zakładania dziennika elektronicznego przez rodzica:

Przed udostępnieniem dziennika elektronicznego należy założyć konto Vulcan.

Loginem będzie adres mailowy rodzica - przekazany wcześniej wychowawcy. 

  1. Wejdź w link: https://uonetplus.vulcan.net.pl/gminamielec/Start.mvc
  2. Kliknij Zaloguj się.
  3. Wybieramy załóż konto.
  4. Podajemy adres mailowy, który otrzymał wychowawca.
  5. Przechodzimy przez obrazkową weryfikację.
  6. Odbieramy pocztę od Vulcana, klikamy w link aktywacyjny i określamy własne hasło – musi mieć 8 znaków, wśród nich minimum 1 duża litera i 1 cyfrę. Uwaga – system sprawdzania haseł co 30 dni  wymusza zmianę hasła.
  7. Konto jest już aktywne. 
{"register":{"columns":[]}}