W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Nasz zespół

kadra
Dyrektor Poradni

         Izabela Mydlak, pedagog, dyrektor Poradni

Absolwentka pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej i filologii polskiej na Akademii Podlaskiej w Siedlcach. Terapeuta, oligofrenopedagog. Trener programów rekomendowanych: „Program Domowych Detektywów – Jaś i Małgosia na tropie”, „Apteczka Pierwszej Pomocy Emocjonalnej”. Nauczyciel dyplomowany. Swoje 20-letnie doświadczenie zawodowe zdobywała pracując jako pedagog szkolny, pedagog specjalny, nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne, koordynator Zespołu ds. udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz pedagog w Poradni psychologiczno-pedagogicznej. Przechodząc różne formy doskonalenia zawodowego, realizowała zajęcia warsztatowe dla uczniów, rodziców, a także prowadziła szkolenia dla członków rad pedagogicznych. Realizowała działania aktywizujące całą społeczności szkolną, np. Międzynarodowy Dzień Głuchych i Języka Migowego, Dzień Osób z Afazją Rozwojową, Międzynarodowy Dzień Niewidomych, Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją, Światowy Dzień Osób z Zespołem Downa, Światowy Dzień Autyzmu.

Obecnie łączy rolę pedagoga z funkcją dyrektora Poradni. Jako dyrektor wyznacza kierunki rozwoju placówki, dba o realizację podstawowych celów i zadań, stanowi wsparcie dla pracowników Poradni, jak również dba o zapewnienie potrzeb dzieci i rodziców korzystających z usług Poradni. W czasach, gdy rośnie potrzeba troski o zdrowie psychiczne najmłodszych, dyrektor Poradni staje się przewodnikiem, który łączy dzisiejsze działania z wizją bezpiecznej i lepszej przyszłości dla dzieci. Dodatkowo podejmuje nowe wyzwania i inspiruje innych do działania, wierząc, że Poradnia to miejsce, w którym każde dziecko i jego rodzina mogą liczyć na wsparcie, zrozumienie i profesjonalną pomoc.

Psycholodzy

Edyta Czapska-Komar

Psycholog, absolwentka SWPS w Warszawie, wieloletni pracownik Poradni. Odbyła szkolenia zawodowe w zakresie systemowej terapii rodzin, certyfikowane szkolenia w zakresie diagnozy różnymi testami, w tym ADOS-2. Nauczyciel dyplomowany. W Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną, w tym diagnozą w kierunku całościowych zaburzeń rozwoju, prowadzi konsultacje, terapię rodzinną, poradnictwo oraz jest członkiem zespołu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Jako doświadczony pracownik prowadzi szkolenia Rad Pedagogicznych na terenie szkół oraz jest współprowadzącym spotkania dla specjalistów ze szkół na terenie Poradni. Jej wszechstronne doświadczenie to wartość, która wzbogaca pracę całego zespołu Poradni.

Ewa Przesmycka 

Psycholog, nauczyciel dyplomowany, wieloletni pracownik Poradni. Absolwentka Systemowej Terapii Rodzin, Podyplomowego Studium Psychoterapii Dzieci i Młodzieży, Podyplomowego Studium Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka oraz licznych szkoleń i kursów dotyczących diagnozy psychologicznej, terapii dzieci, młodzieży i dorosłych. Prowadzi w Poradni: diagnozę psychologiczną dzieci i młodzieży, konsultacje dla rodziców i dzieci, psychoterapię dzieci i młodzieży oraz współprowadzi Warsztaty Umiejętności Wychowawczych dla Rodziców. Jej praca oparta jest na empatii, zrozumieniu i indywidualnym podejściu do każdego dziecka. W codziennych działaniach kieruje się przekonaniem, że odpowiednie wsparcie i wiara w możliwości młodego człowieka mogą znacząco wpłynąć na jego przyszłość.

Joanna Stachowicz

Psycholog z 20 letnim stażem. Nauczyciel dyplomowany. Terapeuta poznawczo-behawioralny, specjalista w zakresie diagnoz i terapii neuropsychologicznych, specjalista w zakresie terapii skoncentrowanej na ryzyko, coach. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie Diagnozy i Terapii Neuropsychologicznej oraz Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka. Posiada liczne szkolenia w zakresie diagnozy i terapii psychologicznej. Obecnie uczestniczy w 4-letnich studiach psychoterapii poznawczo-behawioralnej. W Poradni prowadzi terapię, psychoterapię, diagnozę psychologiczną, diagnozę ADHD, trening grupowy Pewności Siebie. Od wielu lat wspiera rozwój emocjonalny i społeczny młodych osób, pomagając im w radzeniu sobie z trudnościami, budowaniu poczucia własnej wartości oraz rozwijaniu mocnych stron.

Klaudia Matłacz

Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego na kierunku psychologia. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki, wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz przygotowania pedagogicznego. Brała udział w licznych kursach i szkoleniach z zakresu pomocy i wsparcia psychologicznego dzieci, młodzieży i rodziców. W Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną dzieci i młodzieży oraz terapią psychologiczną. Prowadzi także grupowe zajęcia dla dzieci Trening Umiejętności Społecznych. Pełna pasji i zaangażowania. Z ogromną otwartością podchodzi do dzieci, młodzieży i ich rodzin. Cechuje ją świeże spojrzenie, empatia oraz chęć nieustannego rozwoju. Swoją energią i ciepłem potrafi budować atmosferę zaufania i bezpieczeństwa.

Karolina Adrianek-Grochowska

Ukończyła studia na kierunku psychologia kliniczna. Posiada 20 letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej i diagnostycznej w placówkach medycznych. Absolwentka 3 letnich, podyplomowych studiów w zakresie psychoterapii w nurcie integracyjnym w ramach Instytutu Psychologii Zdrowia. Posiada uprawnienia Trenera Szkoły dla Rodziców i Wychowawców. Ukończyła szkolenie w zakresie terapii autyzmu, organizowane przez Fundację Synapsis. Certyfikowany trener Treningu Umiejętności Społecznych. W naszej Poradni zajmuje się diagnostyką i terapią dzieci i młodzieży. Udziela wsparcia rodzicom i opiekunom, w obszarze trudności wychowawczych. Prowadzi Trening Umiejętności Społecznych. Zajmuje się diagnostyką ADHD. Prowadzi również zajęcia psychoprofilaktyczne z zakresu zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. Psycholog z bogatym doświadczeniem w pracy z osobami dorosłymi, które pozwoliło jej dogłębnie poznać mechanizmy ludzkich emocji, zachowań i relacji. Obecnie rozwija swoje kompetencje w obszarze pracy z dziećmi i młodzieżą, zyskując dzięki temu szerszą perspektywę na wsparcie całej rodziny.

Agata Olichwiruk 

Psycholog, diagnosta z wieloletnim stażem pracy. Posiada kwalifikacje z zakresu prowadzenia zajęć: Szkoła dla rodziców i wychowawców, Spotkania z Leonem – profilaktyka agresji u dzieci; liczne kursy i szkolenia z zakresu diagnozy, pomocy i wsparcia psychologicznego dzieci, młodzieży i rodziców. Ukończyła studia podyplomowe: Psychologia sądowa oraz studium Opiniowanie sądowo – psychologiczne w sprawach z udziałem dzieci. Nauczyciel mianowany. Obecnie doskonali się na studiach podyplomowych: Psychologiczne wsparcie dzieci i młodzieży w kryzysie oraz na kursie: Trening zastępowania agresji z treningiem umiejętności społecznych. W Poradni zajmuje się diagnozą i terapią psychologiczną, prowadzi konsultacje, zajęcia grupowe dla rodziców – Warsztaty Umiejętności Wychowawczych dla Rodziców. Cechuje ją empatia, cierpliwość i zaangażowanie, które sprawiają, że łatwo nawiązuje kontakt zarówno z młodszymi, jak i starszymi dziećmi.

Paulina Trochimiak

Magister psychologii. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej i socjoterapii oraz kurs Treningu Umiejętności Społecznych, a także I stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Obecnie w trakcie studiów podyplomowych z doradztwa zawodowego. Posiada doświadczenie w obszarze interwencji kryzysowej oraz pracy z rodzinami dysfunkcyjnymi. W Poradni zajmuje się diagnozą i poradnictwem psychologicznym, uczestniczy w pracach Zespołu Orzekającego, prowadzi indywidualne zajęcia terapeutyczne z dziećmi i konsultacje dla rodziców. Psycholog, który łączy wiedzę zdobytą w trakcie studiów i szkoleń, z entuzjazmem i zaangażowaniem. W pracy stawia na bliski kontakt z dzieckiem i jego rodziną, budując relacje oparte na zaufaniu i życzliwości.

Pedagodzy

Iwona Polańska

Z wykształcenia pedagog, surdopedagog, terapeuta terapii pedagogicznej, Integracji Sensorycznej, diagnosta funkcji wzrokowych, terapeuta w zakresie Terapii Neurotaktylnej. Nauczyciel dyplomowany, od początku związana z Poradnią. Zajmuje się diagnozą i terapią dzieci w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka, prowadzi konsultacje z neurorozwoju dzieci od urodzenia do ukończenia szkoły podstawowej, przeprowadza diagnozy Integracji Sensorycznej dzieci od urodzenia do ukończenia szkoły podstawowej, terapię integracji sensorycznej dzieci od urodzenia do 3 roku życia, a także w wieku przedszkolnym i szkolnym. Prowadzi Terapię Access Bars oraz Terapię Czaszkowo-Krzyżową. W swojej pracy wykorzystuje Metody Terapii Odruchów Wczesnodziecięcych, INPP Sally Goddard, MNRI S. Masgutowej, Terapię Behawioralną, a także techniki manualne pracując z ciałem. Prowadzi szkolenia, warsztaty dla rodziców i nauczycieli na temat trudności w rozwoju dziecka i jego zachowania w kontekście zaburzeń integracji sensorycznej i pracy z ciałem. Stale podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w kursach i szkoleniach, co pozwala jej łączyć wieloletnią praktykę z nowoczesnymi metodami pracy. W pracy kieruje się przekonaniem, że każdy uczeń ma potencjał, który warto odkrywać i wzmacniać.

Dorota Jezierska

Pedagog, tyflopedagog, terapeuta integracji sensorycznej. Nauczyciel dyplomowany. Długoletni pracownik Poradni. Zajmuje się diagnozą pedagogiczną przyczyn trudności szkolnych, w tym diagnozą specyficznych trudności w nauce. Prowadzi konsultacje ortograficzne adresowane do uczniów z podejrzeniem trudności dyslektycznych. Jest współprowadzącą grupowe zajęcia warsztatowe: Terapia ręki z elementami sensoplastyki. Prowadzi terapię integracji sensorycznej. Jest członkiem zespołu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Dzięki bogatej praktyce zawodowej potrafi trafnie rozpoznawać potrzeby uczniów oraz skutecznie wspierać ich w pokonywaniu trudności edukacyjnych i wychowawczych.

Marzena Żuk

Pedagog, oligofrenopedagog, trener umiejętności poznawczych, diagnosta i terapeuta wielu nowoczesnych metod wspierających rozwój dziecka: Sensomotoryczna terapia widzenia; Metody Warnkego I, II stopnia; Odruchów wczesnodziecięcych pierwotnych; Wczesnego wspomagania rozwoju z integracją sensoryczną. Przeprowadza diagnozę pedagogiczną dzieci i młodzieży, diagnozę specyficznych trudności w uczeniu się: dysleksja, dysortografia, dysgrafia, dyskalkulia. Prowadzi nowatorskie zajęcia: Techniki uczenia się, dedykowane uczniom z klas IV-VIII, które wykazują trudności z zakresu podejrzenia specyficznych trudności w uczeniu się. Prowadzi terapię pedagogiczną, konsultacje ortograficzne i pedagogiczne. Współprowadzi zajęcia: Trening Pewności Siebie dedykowane uczniom mierzącym się z przemocą rówieśniczą. Swoją wiedzę i umiejętności wykorzystuje zarówno podczas diagnozy pedagogicznej, jak i w pracy terapeutycznej. Kieruje się przekonaniem, że współpraca, zrozumienie i życzliwość są podstawą skutecznej pomocy.

Iwona Ostas

Oligofrenopedagog, terapeuta integracji sensorycznej. Nauczyciel dyplomowany. Długoletni pracownik Poradni. Na co dzień zajmuje się oceną rozwoju procesów integracji sensorycznej. Prowadzi terapię integracji sensorycznej. Pracuje w zespole wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. W swojej pracy terapeutycznej wykorzystuje metodę integracji sensorycznej, terapię neurotaktylną, integrację odruchów wczesnodziecięcych według Sally Goddard, terapię ręki, masaż Shantala. Przeprowadza diagnozy pedagogiczne przyczyn trudności szkolnych, ocenia ryzyko lub podejrzenie specyficznych trudności w uczeniu się oraz gotowość szkolną. Prowadzi Multisensorykę, czyli zajęcia grupowe o charakterze rozwojowym, profilaktycznym dla dzieci w wieku przedszkolnym. Od lat towarzyszy dzieciom w pokonywaniu trudności szkolnych, budowaniu wiary we własne możliwości oraz odnajdywaniu radości z nauki.

Piotr Grzegorek

Ukończył studia podyplomowe z doradztwa zawodowego oraz diagnozy i terapii pedagogicznej. Magister psychologii Uniwersytetu SWPS, magister filologii germańskiej Uniwersytetu Warszawskiego z uprawnieniami pedagogicznymi. Nauczyciel dyplomowany. Od wielu lat pracownik Poradni na stanowisku doradcy zawodowego i pedagoga. Specjalizuje się w diagnozach pedagogicznych, diagnozach specyficznych trudności w nauce typu dyslektycznego   oraz   diagnozach zawodoznawczych. Posiada wieloletnie doświadczenie w udzielaniu wsparcia młodzieży kończącej edukację w szkole podstawowej i stojącej przed wyborem dalszej ścieżki kształcenia. Z pasją analizuje najnowsze trendy na rynku pracy oraz pomaga określać uczniom ich najmocniejsze strony i predyspozycje zawodowe. Konsultuje i diagnozuje uczniów indywidualnie udzielając im wsparcia w podjęciu tej trudnej i ważnej decyzji. Współpracuje również z placówkami oświatowymi powiatu siedleckiego. Na terenie szkół prowadzi zajęcia doradcze oraz zajęcia z zakresu technik uczenia się, profilaktyki uzależnień, radzenia sobie ze stresem egzaminacyjnym. Dzięki wykształceniu psychologicznemu i pedagogicznemu oraz doświadczeniu w pracy z młodzieżą analizuje problemy uczniów pod szerokim kątem, starając się zawsze znaleźć jak najlepsze rozwiązanie.

Milena Rurarz

Pedagog, oligofrenopedagog. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Wczesnej Interwencji – Pomoc Dziecku i Rodzinie, w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju i opieki nad małym dzieckiem. Posiada certyfikaty I i II stopnia w zakresie terapii integracji sensorycznej. Poszerza swoje kompetencje, uczestnicząc w wielu kursach i szkoleniach dotyczących pomocy i wsparcia dzieci i młodzieży. Nauczyciel dyplomowany. Od wielu lat pracuje w Poradni, gdzie prowadzi terapię i diagnozę dzieci w zakresie integracji sensorycznej oraz pedagogicznej, a także pracuje w zespołach diagnostycznych wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Wykształcenie oraz bogate doświadczenie w pracy z różnymi grupami wiekowymi pozwalają na indywidualne i elastyczne dostosowanie metod terapeutycznych do potrzeb każdego dziecka.

Dorota Guziakiewicz

Pedagog, oligofrenopedagog, terapeuta terapii pedagogicznej. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Zajmuje się diagnozą i terapią pedagogiczną przyczyn trudności szkolnych. Ocenia ryzyko lub podejrzenie specyficznych trudności w uczeniu się oraz gotowość szkolną. Prowadzi zajęcia grupowe – Multisensoryka, o charakterze rozwojowym, profilaktycznym dla dzieci w wieku przedszkolnym. Wykonuje diagnozę z użyciem testu ADOS-2, ADIR. Ukończyła szkolenie w zakresie terapii autyzmu, organizowane przez Fundację Synapsis. Wspiera rozwój edukacyjny dzieci poprzez wzmacnianie ich mocnych stron oraz niwelowanie trudności edukacyjnych zapewniając bezpieczną przestrzeń w wyrażaniu siebie, poprzez stwarzanie atmosfery bezpieczeństwa i zrozumienia wraz z indywidualnym podejściem do każdego dziecka.

Logopedzi

Katarzyna Moszyńska

Logopeda, neurologopeda, specjalista w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Magister pedagogiki, certyfikowany terapeuta psychomotoryki. Nauczyciel dyplomowany z długoletnim stażem pracy w Poradni. Zajmuje się pracą diagnostyczną oraz terapeutyczną w zespole wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Wieloletnie doświadczenie zdobywane w pracy oraz stałe podnoszenie kwalifikacji na różnorodnych kursach i szkoleniach wykorzystuje w pracy z dziećmi przedszkolnymi i szkolnymi, w diagnozie oraz terapii logopedycznej różnorodnych trudności w rozwoju mowy i komunikacji. Pracując z noworodkami i niemowlętami w diagnozie i terapii zaburzeń karmienia oraz rozwoju komunikacji od momentu narodzin. Wspiera dzieci objęte leczeniem ortodontycznym, dzieci w zakresie przygotowania do zabiegu korekty wędzidełek oraz zapewnia opiekę po zabiegu. Od lat z ogromnym zaangażowaniem wspiera najmłodszych w przezwyciężaniu trudności komunikacyjnych, budowaniu sprawności językowej oraz rozwijaniu umiejętności porozumiewania się.

Iwona Radomyska

Absolwentka podyplomowych studiów w zakresie logopedii korekcyjnej i surdologopedii. Magister pedagogiki. Posiada kwalifikacje z zakresu oligofrenopedagogiki.  Jest certyfikowanym terapeutą Psychomotoryki (Model Belgijski) oraz terapeutą Terapii ręki I i II stopnia. Nauczyciel dyplomowany z wieloletnim stażem pracy na stanowisku logopedy w Poradni, przedszkolach, szkołach. W Poradni pracuje z dziećmi w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. W swojej pracy stawia na indywidualne podejście, dopasowując metody i techniki terapeutyczne do możliwości i potrzeb dziecka. Zajmuje się terapią logopedyczną oraz prowadzi zajęcia grupowe z psychomotoryki i terapii ręki z elementami sensoplastyki. Zajęcia te zostały przygotowane z myślą o dzieciach, które potrzebują wsparcia w rozwijaniu sprawności ruchowej, koordynacji oraz umiejętności manualnych. Mają one charakter grupowy, dzięki czemu dzieci dodatkowo uczą się współpracy, komunikacji i budowania relacji rówieśniczych.

Marzena Nasiłowska

Neurologopeda, pedagog specjalny specjalista z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapeuta miofunkcjonalny. Nauczyciel dyplomowany. W swojej pracy w Poradni pełni funkcję diagnosty oraz terapeuty, pracuje z dziećmi z trudnościami rozwojowymi. W ramach zespołu wczesnego wspomagania rozwoju prowadzi diagnozę neurologopedyczną oraz realizuje indywidualne terapie logopedyczne. Prowadzi również diagnozę neurologopedyczną pod kątem afazji. Realizuje warsztaty wspomagające rozwój mowy dziecka, korzystając z autorskiego programu, który został opracowany z myślą o skutecznym wspieraniu rozwoju komunikacji u najmłodszych. Dzięki cierpliwości, empatii i kreatywności potrafi stworzyć atmosferę sprzyjającą współpracy, w której mali pacjenci czują się bezpiecznie i chętnie podejmują wysiłek terapeutyczny.

Małgorzata Korporowicz

Magister logopedii z fonoaudiologią. Absolwentka studiów I i II stopnia na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku. Specjalista w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Specjalista z doświadczeniem zdobywanym w placówkach medycznych i oświatowych. W Poradni prowadzi zajęcia diagnostyczne i terapeutyczne. Pracuje z dziećmi w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Jest współprowadzącą zajęć grupowych dla dzieci w wieku przedszkolnym o charakterze profilaktycznym i ogólnorozwojowym. Stale poszerza swoje kwalifikacje uczestnicząc w wielu kursach i szkoleniach. W pracy zawodowej koncentruje się na indywidualnym spojrzeniu na potrzeby każdego dziecka. Dba o atrakcyjność zajęć dobierając różnorodne formy aktywności. Łączy cierpliwość i empatię z konsekwentnym stawianiem wymagań, aby wspierać dzieci w pokonywaniu trudności komunikacyjnych.

Marta Gałach

Ukończyła studia magisterskie na kierunku logopedia na Uniwersytecie w Siedlcach. Odbyła kurs terapii miofunkcjonalnej oraz szkolenie z zakresu elektrostymulacji w logopedii. W Poradni prowadzi terapię logopedyczną dzieci i młodzieży, a także zajęcia w ramach wczesnego wspomagania rozwoju. W pracy terapeutycznej stosuje metody dostosowane do indywidualnych potrzeb dziecka. Wykorzystuje m.in. ćwiczenia artykulacyjne, oddechowe, fonacyjne oraz słuchowe. Stosuje elementy terapii miofunkcjonalnej oraz masażu logopedycznego, które wspierają pracę narządów artykulacyjnych oraz czynności prymarnych, takich jak oddychanie, żucie i połykanie. Pracuje nad poprawą komunikacji poprzez rozwijanie kompetencji językowych, poszerzanie zasobu słownictwa oraz doskonalenie rozumienia mowy. Opracowuje indywidualne programy terapeutyczne i regularnie monitoruje postępy dziecka. W pracy kieruje się empatią, zaangażowaniem oraz potrzebami dziecka i jego rodziny.

Pracownicy służby zdrowia

dr Anna Witkowska

dr Kamila Bardadin

Agnieszka Celińska – fizjoterapeuta 

Pracownicy administracji i obsługi

Elżbieta Pachecka – główna księgowa

Agata Olszewska – specjalista ds. kadr i płac 

Marzena Gustołek – referent

Kamila Cap – młodszy referent

Małgorzata Mazur – sprzątaczka

 

{"register":{"columns":[]}}