W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zakupy w sieci. Jakie prawa ma konsument?

20.04.2022

Co zrobić, gdy zamówione w sieci buty okazały się za małe? Czy prawo do zwrotu i reklamacji jest takie samo, gdy kupuję online z polskiego i zagranicznego sklepu? Kto może mi pomóc jeśli okazało się, że sklep nie istnieje? Na te i wiele innych pytań odpowie dr Kamil Szpyt, radca prawny, specjalista w zakresie nowych technologii i e-commerce, podczas webinaru: Zakupy w sieci. Jakie prawa ma konsument?

Grafika przedstawia napis:Zakupy w sieci. Jakie prawa ma konsument? Czwartek, 20 kwietnia, godz. 17.30, gość webinaru Kamil Szpyt" oraz "Bezpłatna pomoc konsumencka 801 440 220, 22 290 89 16, porady@ mailto:porady@dlakonsumentdlakonsumentow.pl mailto:porady@dlakonsument" mailto:porady@dlakonsument oraz logo Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i Fundacji Edukacji Konsumentów "Propublika"

Data:  21 kwietnia 2022 r. godzina: 17:30

Link do transmisji: https://www.infoliniakonsumencka.pl/live/
Aby wziąć udział, należy wpisać swoje imię oraz adres e-mail.

UOKiK oraz Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Siedlcach serdecznie zapraszają do oglądania i zadawania pytań.

Zdjęcia (1)

{"register":{"columns":[]}}