W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Pomoc w rozwiązaniu sprawy konsumenckiej

Podstawa prawna

Art. 39 i art. 42 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz.331 z późn. zm.)

Wymagane dokumenty

  • Dane osobowe: imię i nazwisko, adres zamieszkania na terenie powiatu siedleckiego.
  • Opis sprawy konsumenckiej.
  • Kopie dokumentów związanych ze sprawą (np. kopia paragonu, rachunku, umowy, zgłoszenia reklamacyjnego, odpowiedzi na reklamację i innej korespondencji).
  • Wszystkie dokumenty związane ze skargą Konsumenta.

Informacje i porady konsumenckie udzielane są telefonicznie, drogą elektroniczną, osobiście na miejscu oraz pisemnie. Sprawy wymagające wystąpienia i interwencji Rzecznika Konsumentów należy zgłaszać w formie pisemnej załączając kopie posiadanej dokumentacji. W wyjątkowych przypadkach sprawę można zgłosić także pocztą elektroniczną załączając skany dokumentów na adres: rzecznikkonsumentow@powiatsiedlecki.pl

Opłaty

Brak opłat

Termin załatwienia sprawy

Indywidualny, zależny od rodzaju sprawy.

Miejsce załatwienia sprawy

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Starostwie Powiatowym w Siedlcach.

Tryb odwoławczy

Brak trybu odwoławczego.

Uwagi

Wysyłając wniosek pocztą tradycyjną na adres Starostwa Powiatowego w Siedlcach na kopercie należy dopisać „Powiatowy Rzecznik Konsumentów”.

Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje interesantów w siedzibie Starostwa Powiatowego w Siedlcach (pok. nr 314) w środy w godzinach 8:00-18:00.

W dniach 8 - 30 kwietnia 2024 r. Powiatowy Rzecznik Konsumentów nie przyjmuje interesantów.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 25 644 72 08 wewn.104:
 w środy w godzinach 8:00-18:00  
 w piątki w godzinach 8:00-14:00

Materiały

Pomoc w rozwiązaniu sprawy konsumenckiej
1-pomoc-w-rozwiazaniu-sprawy-konsumenckiej.pdf 0.04MB
{"register":{"columns":[]}}