Pomoc w rozwiązaniu sprawy konsumenckiej
Podstawa prawna
Art. 39 i art. 42 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz.331 z późn. zm.)
Wymagane dokumenty
- Dane osobowe: imię i nazwisko, adres zamieszkania na terenie powiatu siedleckiego.
- Opis sprawy konsumenckiej.
- Kopie dokumentów związanych ze sprawą (np. kopia paragonu, rachunku, umowy, zgłoszenia reklamacyjnego, odpowiedzi na reklamację i innej korespondencji).
- Wszystkie dokumenty związane ze skargą Konsumenta.
Informacje i porady konsumenckie udzielane są telefonicznie, drogą elektroniczną, osobiście na miejscu oraz pisemnie. Sprawy wymagające wystąpienia i interwencji Rzecznika Konsumentów należy zgłaszać w formie pisemnej załączając kopie posiadanej dokumentacji. W wyjątkowych przypadkach sprawę można zgłosić także pocztą elektroniczną załączając skany dokumentów na adres: prk@powiatsiedlecki.pl
Opłaty
Brak opłat
Termin załatwienia sprawy
Indywidualny, zależny od rodzaju sprawy.
Miejsce załatwienia sprawy
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Starostwie Powiatowym w Siedlcach.
Tryb odwoławczy
Brak trybu odwoławczego.
Uwagi
Wysyłając wniosek pocztą tradycyjną na adres Starostwa Powiatowego w Siedlcach na kopercie należy dopisać „Powiatowy Rzecznik Konsumentów”.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje interesantów w siedzibie Starostwa Powiatowego w Siedlcach (pok. nr 200) w środy w godzinach 8:00-18:00.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 25 644 72 08 wewn.104:
w środy w godzinach 8:00-18:00
w piątki w godzinach 8:00-14:00
Materiały
Pomoc w rozwiązaniu sprawy konsumenckiej1-pomoc-w-rozwiazaniu-sprawy-konsumenckiej.pdf 0.04MB