„Urzędomat” przy Wydziale Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Gorlicach
Starostwo Powiatowe w Gorlicach informuje, że od dnia 08.10.2025r. klienci Wydziału Komunikacji i Dróg będą mogli korzystać z „Urzędomatu” - samoobsługowego, całodobowego urządzenia do wydawania dowodów rejestracyjnych, decyzji o rejestracji pojazdu oraz dodatkowej tablicy rejestracyjnej na bagażnik.
Korzystanie z „Urzędomatu”, który będzie czynny codziennie, przez całą dobę umożliwi swobodne korzystanie z usług urzędu i przyczyni się do skrócenia czasu oczekiwania w kolejce w Wydziale Komunikacji i Dróg.
Skorzystanie z usługi będzie możliwe po wcześniejszym uzupełnieniu i przedłożeniu wniosku o wydanie za pośrednictwem „Urzędomatu” dowodu rejestracyjnego, decyzji o rejestracji pojazdu lub dodatkowej tablicy rejestracyjnej na bagażnik.
Poniżej: regulamin funkcjonowania „Urzędomatu” przy Wydziale Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Gorlicach oraz wzór wniosku.
Materiały
Regulamin funkcjonowania „Urzędomatu” przy Wydziale Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w GorlicachRegulamin_funkcjonowania_Urzędomatu_przy_wydziale_Komunikacji_i_Dróg_Starostwa_Powiatowego_w_Gorlicach_V77_iod_18062025-2.pdf 0.38MB WNIOSEK O WYDANIE: DOWODU REJSTRACYJNEGO, DECYZJI O REJESTRACJI POJAZDU, DODATKOWEJ TABLICY REJESTRACYJNEJ NA BAGAŻNIK ZA POŚREDNICTWEM URZĘDOMATU
wniosek.pdf 0.56MB