Koordynator do spraw dostępności
Na mocy zarządzenia Nr 2.2021 z dnia 26.02.2021r. Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowych Piekutach wyznaczył Koordynatora do Spraw Dostępności.
Do zadań Koordynatora należy w szczególności:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępnie do usług świadczonych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowych Piekutach (OPS).
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez OPS, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
3) monitorowanie działalności podejmowanej przez OPS w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
4) wykonywanie innych czynności określonych przepisami prawa w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe koordynatora do spraw dostępności:
Iwona Brzozowska
telefon: 666 090 399
e-mail: i.brzozowska@nowepiekuty.pl
- Pierwsza publikacja:
- 19.06.2023 13:18 Iwona Brzozowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Iwona Brzozowska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator do spraw dostępności | 1.0 | 19.06.2023 13:18 Iwona Brzozowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP