W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Koordynator do spraw dostępności

dostępność

Na mocy zarządzenia Nr 2.2021 z dnia 26.02.2021r. Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowych Piekutach wyznaczył Koordynatora do Spraw Dostępności.

Do zadań Koordynatora należy w szczególności:

1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępnie do usług świadczonych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowych Piekutach (OPS).

2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez OPS, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,

3) monitorowanie działalności podejmowanej przez OPS w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,

4) wykonywanie innych czynności określonych przepisami prawa w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

Dane kontaktowe koordynatora do spraw dostępności:

Iwona Brzozowska

telefon: 666 090 399

e-mail: i.brzozowska@nowepiekuty.pl

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.06.2023 13:18 Iwona Brzozowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Iwona Brzozowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator do spraw dostępności 1.0 19.06.2023 13:18 Iwona Brzozowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}