W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy: referent ds. wymiaru podatków i opłat

Oferta pracy

Wójt Gminy Korczew

ogłasza nabór  kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:

Referent ds. wymiaru podatków i opłat

Wymiar etatu: pełen etat

Miejsce wykonywania pracy:

Korczew-  Urząd Gminy Korczew

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  1. ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
  4. posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków;
  5. posiada wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne lub finanse i rachunkowość umożliwiające wykonywanie zadań na ww. stanowisku,
  6. posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego,
  7. posiada znajomość przepisów prawnych związanych z zadaniami wykonywanymi na stanowisku pracy, a przede wszystkim ustawy o samorządzie gminnym, ordynacji podatkowej, ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatkach i opłatach lokalnych. 

wymagania dodatkowe

1.   Predyspozycje osobowościowe:  umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, sumienność, obowiązkowość, wysoka kultura osobista,

2.   Bardzo dobra organizacja czasu pracy,

3.   Staż pracy na podobnym stanowisku mile widziany,

4.   Prawo jazdy kat. B,

5.   Dyspozycyjność

6.   Umiejętność obsługi komputera i programów biurowych.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym i o nie zaleganiu z opłata podatków,
  2. prowadzenie dokumentacji i zbieranie informacji stanowiących podstawę do ustalenia wymiaru podatków: rolnego, leśnego, od nieruchomości,
  3. prowadzenie kompleksowej dokumentacji podatków i opłat lokalnych oraz innych wpływów do budżetu gminy,
  4. prowadzenie ewidencji przypisów i odpisów,
  5. przygotowanie dokumentacji do zastosowania ulg i zwolnień podatkowych,
  6. prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego,
  7. prowadzenie kontroli w terenie dot. podatków i opłat,

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1.   Podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych,

2.   CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

3.   List motywacyjny i oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4.   Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,

5.   Kopie świadectw pracy,

6.   Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku, i o obywatelstwie polskim,

7.   Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

8.   Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy

9.   Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1.   Stanowisko urzędnicze

2.   Praca administracyjno-biurowa na terenie gminy Korczew,

3.   Wymiar czasu pracy – pełen etat

4.   Budynek nie przystosowany do pracy osób niepełnosprawnych,

5.   Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz obsługą interesanta,

6.   Wynagrodzenie na zasadach określonych w przepisach regulujących wynagrodzenie pracowników samorządowych.

Termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 19 maja 2023 r. do godz. 15.30 u Sekretarza Gminy  lub przesłać na adres: Urząd Gminy Korczew ul. Ks. Brzóski 20a, 08-108 Korczew w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Referenta ds. wymiaru podatków i opłat.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Liczy się data wpływu do urzędu. Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 25 6312022.

Postępowanie kwalifikacyjne dla kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie przeprowadzone do dnia 24 maja 2023 r.

O dokładnym terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.

Kandydaci, którzy chcieliby odebrać złożone dokumenty powinni to uczynić osobiście w terminie 3 m-cy od dnia podania informacji o wynikach naboru.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w  Urzędzie Gminy w Korczewie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

Nabór składa się z 2 etapów

 I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym, bez udziału kandydatów.

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne i złożą komplet wymaganych dokumentów, zostaną zaproszeni do II etapu. O terminie i miejscu zostaną powiadomieni telefonicznie.

II etap – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy spełnią wymagania formalne.

Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona w BIP.

Klauzula informacyjna

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE.L. z 2016 r. Nr 119, s. 1 tzw „RODO”)

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Korczew.

Wyznaczony został Inspektor Danych, z którym może Pan/Pani kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych poprzez email:inspektor.rodo@naticom.pl lub pisemnie na adres Administratora danych.

Cel przetwarzania danych – przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko kierownicze, realizacja procesu rekrutacji, w szczególności ocena kwalifikacji, zdolności i umiejętności potrzebnych do pracy na stanowisku, na które aplikują kandydaci.

Podstawą prawną przetwarzania danych są:

a)    Przepisy kodeksu pracy i wydane na ich podstawie przepisy wykonawcze, ustawa o pracownikach samorządowych oraz inne przepisy prawa – w zakresie danych osobowych – art. 22 (1) Kodeksu Pracy, co stanowi wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. C RODO)

b)   Okres przechowywania danych: dane osobowe będą przechowywane w obowiązkowym okresie przechowywania dokumentacji związanej z rekrutacją, ustalonym zgodnie z obowiązującymi przepisami. Okres przechowywania danych osobowych może zostać wydłużony o okresy przedawnienia, w związku z obroną przed roszczeniami, co stanowi uzasadniony interes Administratora (art. 5 ust. 1 lit. b RODO)

 

 

{"register":{"columns":[]}}