W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Urzędu Miasta i Gminy w Kłodawie

Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Urzędu Miasta i Gminy w Kłodawie.

  • Data publikacji strony internetowej: 2022-02-17
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-02-17

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2022-03-30
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-27

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Łukasz Prętkiewicz.
  • E-mail: lpretkiewicz@klodawa.wlkp.pl
  • Telefon: 632730622

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Koordynator ds. dostępności cyfrowej
  • Adres: ul. Dąbska 17 62-650 Kłodawa
  • E-mail: urzad@klodawa.wlkp.pl
  • Telefon: 632730622

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

  1. Przed głównym wejściem znajduje się pochylnia dla osób niepełnosprawnych oraz dzwonek przywoławczy.

  2. Szerokość drzwi wejściowych umożliwia dostępność osobom na wózkach inwalidzkich na parter budynku. 

  3. Dla osób niepełnosprawnych przeznaczono 1 miejsce parkingowe na za budynkiem urzędu.

  4. Wejście do urzędu z psem asystującym jest dozwolone.

  5. Brak dostępności tłumacza języka migowego na miejscu, możliwość skorzystania z tłumacza za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej. 

Informacje dodatkowe

Ułatwienia

Pętla indukcyjna dostepna w punkie informacyjnym Urzędu.

Inne informacje i oświadczenia

brak

{"register":{"columns":[]}}