Deklaracja dostępności
Koordynator ds. dostępności
Koordynator ds. dostępności w Gminie Dłutów:
Michał Kosmowski
tel. 44 634 05 21
mail: sekretarz@dlutow.pl
Zadania koordynatora ds. dostępności
Do zadań koordynatora ds. dostępności należą w szczególności zadania:
- związane ze wsparciem osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy w Dłutowie i gminne jednostki organizacyjne;
- związane z przygotowaniem i koordynacją wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności określonymi w art. 6 i 7 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w obszarze dostępności architektonicznej, cyfrowej, informacyjno-komunikacyjnej i alternatywnej;
- związane z monitorowaniem działalności Urzędu Gminy w Dłutowie i gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Deklaracja dostępności
Urząd Gminy w Dłutowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swoich stron internetowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Stan dostępności cyfrowej:
Strony internetowe są zgodne z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z lub wyłączeniami wymienionymi poniżej.
Data sporządzenia deklaracji: 31 marca 2021 roku
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 06 lutego 2025 roku.
Na tej stronie można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Na tej stronie są problemy, które wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej? Zgłoś to do koordynatora ds. dostępności, mailowo: sekretarz@dlutow.pl lub telefonicznie: 44 634 05 21. W zgłoszeniu podaj:
swoje imię i nazwisko,
swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
dokładny adres strony, na której jest niedostępny element lub treść,
opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania. Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści z Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób. Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna:
Urząd Gminy w Dłutowie, ul. Pabianicka 25, 950-081 Dłutów.
Do budynku prowadzą 2 wejścia: od ulicy Pabianickiej (dla klientów) i od ulicy Polnej (wejście służbowe). Do wejścia od ulicy Polnej prowadzą schody. Wejście od ulicy Pabianickiej jest dostępne architektonicznie, wchodzi się z poziomu ulicy.
Punkt obsługi klienta znajduje się na wysokim parterze, na który można wejść schodami lub windą dostosowaną do użytku przez osoby z niepełnosprawnością. Przy windzie, na parterze znajduje się również pomieszczenie, które jest wyciszone i zacienione, przeznaczone do obsługi osób z potrzebami wymagającymi ciszy i/lub ciemności. W pokoju tym znajdują się również meble przystosowane do obsługi osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz pętla indukcyjna do obsługi osób z zaburzeniami słuchu.
Budynek Urzędu Gminy w Dłutowie jest dwupiętrowy i jest dostępny w całości (poza piwnicami, które są pomieszczeniami służbowymi). Na I piętrze znajduje się łazienka dostosowana do osób z niepełnosprawnościami. Wszystkie pokoje obsługujące klientów są dostępne.
Przed budynkiem wyznaczono 4 miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Aplikacje mobilne:
Nie posiadamy aplikacji mobilnych.
Wszystkie informacje publikowane przez nas w mediach społecznościowych są dostępne cyfrowo i nie umieszczamy ich ponownie na tej stronie.
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
Materiały
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznegoRaport-o-stanie-dostepnosci.pdf 0.14MB
- Pierwsza publikacja:
- 06.03.2025 11:50 Michał Kosmowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Urząd Gminy w Dłutowie
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 1.0 | 06.03.2025 11:50 Michał Kosmowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP