Skargi i wnioski
W sprawie skarg i wniosków interesanci będą przyjmowani dwa razy w tygodniu przez dyrektora Domu oraz wyznaczonego pracownika na zasadach określonych w ogłoszeniu wywieszonym na tablicy ogłoszeń Domu.
Zgłoszone skargi i wnioski będą wpisywane do „Rejestru skarg i wniosków”.
Każda skarga i wniosek będzie gromadzona wraz z dokumentami odzwierciedlającymi sposób jej badania oraz odpowiedzią w specjalnej teczce.
W przypadku ustnego złożenia wniosku tub skargi sporządza się „Protokół przyjęcia skargi — wniosku”, przy czym postępowanie jest takie, jak przy skargach i wnioskach na piśmie, chyba, że sprawa może być załatwiona natychmiast.
Skargi i wnioski będą rozpatrywane w terminach określonych przez Kodeks Postępowania Administracyjnego.
Skargi i wnioski nie będą rozpatrywane:
- w przypadku ponownego złożenia, po uprzednim rozpatrzeniu, o ile nie wniosą nowych elementów,
- w przypadku, gdy są anonimowe.