W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Skargi i wnioski

W sprawie skarg i wniosków interesanci będą przyjmowani dwa razy w tygodniu przez dyrektora Domu oraz wyznaczonego pracownika na zasadach określonych w ogłoszeniu wywieszonym na tablicy ogłoszeń Domu.

Zgłoszone skargi i wnioski będą wpisywane do „Rejestru skarg i wniosków”.
Każda skarga i wniosek będzie gromadzona wraz z dokumentami odzwierciedlającymi sposób jej badania oraz odpowiedzią w specjalnej teczce.
W przypadku ustnego złożenia wniosku tub skargi sporządza się „Protokół przyjęcia skargi — wniosku”, przy czym postępowanie jest takie, jak przy skargach i wnioskach na piśmie, chyba, że sprawa może być załatwiona natychmiast.
Skargi i wnioski będą rozpatrywane w terminach określonych przez Kodeks Postępowania Administracyjnego.

Skargi i wnioski nie będą rozpatrywane:

  • w przypadku ponownego złożenia, po uprzednim rozpatrzeniu, o ile nie wniosą nowych elementów,
  • w przypadku, gdy są anonimowe.