W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zezwolenie na przetwarzanie odpadów

Termin i sposób załatwienia

Termin 30 dni. Sposób załatwienie - wydanie przez Starostę Świebodzińskiego decyzji administracyjnej.

Osoba kontaktowa - Edyta Malinowska, tel. +48 68 47 55 341

 

 

Miejsce załatwienia i odbioru

Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin

Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska.

Złożenie dokumentów: Budynek A, parter, Biuro Podawcze

Miejsce odbioru: Budynek B, I piętro pokój 12.

Opłaty

616,00 zł – z chwilą złożenia wniosku

Wpłata na konto: Gminy Świebodzin 35 1020 5402 0000 0002 0305 6579

Wymagane Dokumenty

  • Wniosek o wydanie zezwolenia na przetwarzanie odpadów 

Tryb odwoławczy

Stronom przysługuje prawo wniesienia odwołania od decyzji Starosty Świebodzińskiego do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze za pośrednictwem Starosty Świebodzińskiego, w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.

Materiały

Zezwolenie na przetwarzenie odpadów
BOS2​_Zezwolenie​_na​_przetwarzanie​_odpadow.doc 0.05MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.09.2022 14:37 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Zielińska / Leszek Cenin
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zezwolenie na przetwarzanie odpadów 1.0 14.09.2022 14:37 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}