W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zawiadomienie Zarządu Województwa Lubuskiego

Zawiadomienie Zarządu Województwa Lubuskiego o przystąpieniu do realizacji zadania pn.: Opracowanie materiału na potrzeby zmian uchwał Sejmiku Województwa Lubuskiego z dnia 18 czerwca 2018r. w sprawie:

- wprowadzenia na obszarze województwa lubuskiego, z wyłączeniem miasta Zielona Góra oraz miasta Gorzów Wlkp. ograniczeń w zakresie eksploatacji instalacji, w których następuje spalanie paliw;

- wprowadzenia na obszarze miasta Zielona Góra ograniczeń w zakresie eksploatacji instalacji, w których następuje spalanie paliw;

- wprowadzenia na obszarze miastaGorzów Wlkp. ograniczeń w zakresie eksploatacji instalacji, w których następuje spalanie paliw;

Materiały

Zawiadomienie Zarządu Województwa Lubuskiego
Zawiadomienie​_o​_wprowadzeniu​_ograniczeń​_spalania​_paliw.pdf 0.37MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.08.2022 14:03 Edyta Malinowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Edyta Malinowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zawiadomienie Zarządu Województwa Lubuskiego 1.0 17.08.2022 14:03 Edyta Malinowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}