W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zawiadomienie o XLVI sesji Rady Powiatu – 31.03.2023

31.03.2023

Sesja Rady Powiatu Świebodzińskiego odbędzie się 31 marca 2023 r. (piątek) o godz. 9.00 w sali sesyjnej Starostwa Powiatowego w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2. 

Obrady Rady Powiatu Świebodzińskiego  są rejestrowane za pomocą urządzeń nagrywających dźwięk i obraz.  Uczestnicząc w sesji Rady Powiatu  Świebodzińskiego  wyraża  się  zgodę na przetwarzanie i upublicznianie swoich danych osobowych  i wizerunku  w myśl art. 6 ust. 1 lit.  a  oraz art. 9 ust. 2 lit. e rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016r. – tzw. RODO.

Obraz i dźwięk z obrad Rady Powiatu będzie transmitowany na stronie internetowej pod adresem: https://user.sesje.pl/Transmisja/lubuskie/swiebodzinski , a archiwalny zapis obrazu i dźwięku z obrad Rady Powiatu będzie udostępniony na stronie internetowej Powiatu Świebodzińskiego  pod adresem: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-swiebodzinski/transmisje-obrad-sesji-rady-powiatu .

 

Materiały

Zawiadomienie o XLVI sesji Rady Powiatu - 31.03.2023
zaw​_XLVI​_sesja​_31032023​_na​_Tabl.pdf 0.20MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.03.2023 13:45 Bernarda Czajkowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Bernarda Czajkowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zawiadomienie o XLVI sesji Rady Powiatu – 31.03.2023 1.0 24.03.2023 13:45 Bernarda Czajkowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}