Zarządzenie Przewodniczącej Rady Powiatu Świebodzińskiego w sprawie zarządzenia wyborów do Młodzieżowej Rady Powiatu Świebodzińskiego pierwszej kadencji
13.04.2023
Na podstawie § 25 Uchwały nr XLIII/325/2022 Rady Powiatu Świebodzinskiego z dnia 20 grudnia 2022r. w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Powiatu Świebodzińskiego (Dz. Urz.Woj. Lub. z 2023r., poz. 7) oraz Uchwały nr XLIV/333/2023 Rady Powiatu Świebodzińskiego z dnia 25 stycznia 2023r. zmieniającej uchwałę w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Powiatu Świebodzińskiego (Dz. Urz. Woj. Lub. z 2023r., poz. 280) zarządzam, co następuje:
- § 1. Zarządzam wybory do Młodziezowej Rady Powiatu Świebodzińksiego na dzień 26 kwietnia 2023r.
- § 2. Wybory przeprowadza się w 5 okręgach wyborczych, którymi są szkoły ponadpodstawowe z terenu Powiatu Świebodzińskiego:
- okręg nr 1 - I Liceum Ogólnokształcąc w Świebodzinie
- okręg nr 2 - Powiatowy Zespół Szkół w Świebodzinie
- okręg nr 3 - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Świebodzinie
- okręg nr 4 - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Zbąszynku
- okręg nr 5 - Zespół Szkół Leśnych w Rogozińcu
- § 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Przewodnicząca Rady Powiatu Urszula Miara
Materiały
Zarządzenie Przewodniczącej Rady z 12.04.2023 zarządzenie wyborów do Młodzieżowej RadyZarządzenie_Przewod_Rady_z_12042023_zarządzenie_wyborów.pdf 0.25MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 13.04.2023 10:10 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anna Zielińska / Anita Molicka
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zarządzenie Przewodniczącej Rady Powiatu Świebodzińskiego w sprawie zarządzenia wyborów do Młodzieżowej Rady Powiatu Świebodzińskiego pierwszej kadencji | 2.0 | 13.04.2023 10:12 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl |
Zarządzenie Przewodniczącej Rady Powiatu Świebodzińskiego w sprawie zarządzenia wyborów do Młodzieżowej Rady Powiatu Świebodzińskiego pierwszej kadencji | 1.0 | 13.04.2023 10:10 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP