W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Wpis do ewidencji instruktorów

Termin i sposób załatwienia

Wymagania jakie musi spełniać kandydat na instruktora został szczegółowo opisane w art. 33 ustawy o kierujących pojazdami.

Termin załatwienia sprawy - do 7 dni.

Osoba kontaktowa - Małgorzata Grodzicka, tel. +68 416 11 11

  • starostwo@powiat.swiebodzin.pl

W Wydziale Komunikacji i Transportu obowiązuje system kolejkowy, z którego należy pobrać właściwy bilety w celu załatwienia sprawy. Liczba wydanych w danym dniu biletów uzależniona jest od ilości osób obsługujących dane stanowiska, czasu obsługi danych czynności oraz ilości rezerwacji internetowych.

Osoby bez biletów lub z nieaktualnymi biletami nie są obsługiwane.

Na wizytę można umówić się online.

Miejsce załatwienia i odbioru

Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Żaków 3, 66-200 Świebodzin

Wydział Komunikacji i Transportu.

Złożenie i odbiór dokumentów: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Żaków 3, 66-200 Świebodzin.

Godziny pracy: poniedziałek 8.00 - 17:00, wtorek - czwartek 8.00 - 15.30, piątek 8.00 – 14.00

 

Wymagane Dokumenty

  • wypełniony wniosek
  • jedna fotografia o wym. 3,5 x 4,5 cm,
  • kserokopia prawa jazdy,
  • zaświadczenie o niekaralności,
  • zaświadczenie o ukończeniu kursu kwalifikacyjnego,
  • dokument potwierdzający posiadanie co najmniej średniego wykształcenia,
  • zaświadczenie lekarskie,
  • orzeczenie psychologiczne,
  • dowód uiszczenia opłaty za wpis do ewidencji i wydanie legitymacji.

Opłaty

Opłata za wpis do ewidencji instruktorów - 50,00 zł

Opłatę można dokonać na miejscu kartą płatniczą lub przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Świebodzinie.

Dane do przelewu: Starostwo Powiatowe, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin, nr konta 84 9660 0007 0012 1196 2000 0030

Tryb odwoławczy

Stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.

Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Starosty Świebodzińskiego.

Odwołanie nie podlega opłacie skarbowej.

Materiały

Wniosek o wpis do ewidencji instruktorów
wniosek​_o​_wpis​_do​_ewidencji​_instruktorow​_lub​_wykladowcow.doc 0.17MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.09.2022 14:30 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Zielińska / Małgorzata Kardzis
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wpis do ewidencji instruktorów 2.0 04.07.2023 14:10 Małgorzata Grodzicka
Wpis do ewidencji instruktorów 1.0 14.09.2022 14:30 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}