W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Uchwała Nr 2/2024 Powiatowej Komisji Wyborczej w Świebodzinie z dnia 18 marca 2024 r. w sprawie ustalenia harmonogramu druku kart do głosowania, zasad ich kontroli, nakładu, terminu druku, sposobu i terminu dostarczania obwodowym komisjom wyborczym oraz sposobu zabezpieczenia rezerwy kart do głosowania.

Materiały

Uchwała Nr 2/2024 Powiatowej Komisji Wyborczej w Świebodzinie w sprawie ustalenia harmonogramu druku kait do glosowania, zasad ich kontroli, nakładu, terminu druku, sposobu i terminu dostarczania obwodowym komisjom wyborczym oraz sposobu zabezpieczenia rezerwy kait do głosowania.
uchwała​_2-2024​_w​_sprawie​_ustalenia​_harmonogramu​_druku​_kart​_do​_glosowania,​_zasad​_ich.pdf 1.22MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.03.2024 10:51 Marcin Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marcin Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Uchwała Nr 2/2024 Powiatowej Komisji Wyborczej w Świebodzinie z dnia 18 marca 2024 r. w sprawie ustalenia harmonogramu druku kart do głosowania, zasad ich kontroli, nakładu, terminu druku, sposobu i terminu dostarczania obwodowym komisjom wyborczym oraz sposobu zabezpieczenia rezerwy kart do głosowania. 2.0 03.04.2024 13:31 Bernarda Czajkowska
Uchwała Nr 2/2024 Powiatowej Komisji Wyborczej w Świebodzinie z dnia 18 marca 2024 r. w sprawie ustalenia harmonogramu druku kart do głosowania, zasad ich kontroli, nakładu, terminu druku, sposobu i terminu dostarczania obwodowym komisjom wyborczym oraz sposobu zabezpieczenia rezerwy kart do głosowania. 1.0 22.03.2024 10:51 Marcin Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}