W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami

Starosta Świebodziński ogłasza nabór na stanowisko Podinspektora

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 15-05-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Karolina lndycka-zamieszkała w Wilenku

Informacje o ofercie

Warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.
z 2021. poz.1960).

Przełożeni: bezpośrednio podporządkowany Naczelnikowi Wydziału Gospodarki Nieruchomościami

Zakres obowiązków

  1. tworzenie powiatowego zasobu nieruchomości;
  2. przejmowanie na rzecz Powiatu nieruchomości stanowiących drogi powiatowe;
  3. prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania zasobem nieruchomości Powiatu;
  4. przygotowanie i prowadzenie postępowań  dotyczących zbycia nieruchomości w trybie przetargowym i bezprzetargowym;
  5. przygotowanie i prowadzenie postępowań dotyczących zawarcia umów dzierżawy, najmu, użyczenia w trybie przetargowym i bezprzetargowym;
  6. rozliczanie i aktualizacja czynszów za dzierżawę i najem nieruchomości gruntowych Powiatu i Skarbu Państwa;
  7. naliczanie co miesiąc należności (w tym za zużycie poszczególnych mediów) za udostępnianie pomieszczenia w budynkach  Skarbu Państwa;
  8. rozliczanie dotacji na zadania własne i z zakresu administracji rządowej w tym ewidencjonowanie i opisywanie faktur za zlecane usługi i dostawy  oraz występowanie o środki dodatkowe;
  9. wystawianie faktur  za czynsz w ramach zawartych umów użyczenia, najmu i dzierżawy;
  10. składanie wniosków o zmiany w planie finansowym dochodów i wydatków; 
  11. rozliczanie podatków od nieruchomości i rolnego;
  12. zlecanie przeglądów rocznych i pięcioletnich, napraw i remontów w budynkach Skarbu Państwa;
  13. naliczanie i aktualizacja opłat z tytułu trwałego zarządu nieruchomościami Powiatu;
  14. przygotowywanie zleceń oraz umów  na usługi z zakresu szacowania nieruchomości oraz wykonywania dokumentacji geodezyjnej;
  15. prowadzenie ewidencji nieruchomości Powiatu;
  16. przygotowywanie wniosków o zakładanie ksiąg wieczystych;
  17. podejmowanie czynności związanych z regulacją prawną nieruchomości Skarbu Państwa będących w posiadaniu osób fizycznych i prawnych oraz jednostek organizacyjnych;
  18. prowadzenie postępowań wyjaśniających dotyczących  potwierdzenia prawa do rekompensaty  osobom, które w związku z wojną rozpoczętą w 1939r. pozostawiły nieruchomości na terenach niewchodzących w skład obecnego obszaru państwa polskiego; 
  19. archiwizacja dokumentów; 
  20. wykonywanie innych czynności zleconych przez Naczelnika Wydziału.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: lubuskie
Świebodzin, ul. Kolejowa 2

Wymagania

  1. NIEZBĘDNE:
  1. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie;
  2. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  3. nieposzlakowana opinia;
  4. wykształcenie min. średnie;
  5. staż pracy min. 3 lata;
  6. znajomość przepisów prawa wynikających z ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o księgach wieczystych i hipotece, o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego, Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie powiatowym, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej,  prawo geodezyjne i kartograficzne i przepisów wykonawczych;
  7. umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawa;
  8. umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji;
  9. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

 

  1. DODATKOWE:
  1. biegła obsługa komputera;
  2. umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy;
  3. komunikatywność i samodzielność;
  4. umiejętność działania pod presją czasu;
  5. sumienność i dyspozycyjność;
  6. rzetelność, dokładność, systematyczność.

Wymagane dokumenty

  1. list motywacyjny;
  2. curriculum vitae;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności, staż pracy;
  4. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
    o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  5. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. referencje lub oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Termin, sposób składania dokumentów

Termin: do dnia 15 maja 2023r. 

  • sposób składania dokumentów aplikacyjnych: pocztą pod adres: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin z dopiskiem na kopercie „Nabór – Podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami” ;
  • lub osobiście w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Świebodzinie (budynek A) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór – Podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami”.

Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 15 maja 2023r. (decyduje data wpływu do Starostwa). 

Dodatkowe informacje

  1. telefon kontaktowy: 68 47 55 330 lub 68 47 55 362;
  2. aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane;
  3. kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
  4. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych zostaną odesłane;
  5. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Świebodzinie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej
    https://samorzad.gov.pl/web/powiat-swiebodzinski ,
  6. zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4b Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, Starosta Świebodziński informuje, że w miesiącu kwietniu 2023r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.

UWAGA!

Administratorem danych jest Starostwo Powiatowe w Świebodzinie ul. Kolejowa 2. 

Kontakt do naszego inspektora ochrony danych: iod@powiat.swiebodzin.pl . Dane podane przez Panią/Pana na formularzu będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. 

Szczegółowe informacje o regułach przetwarzania danych dostępne są na stronie https://samorzad.gov.pl/web/powiat-swiebodzinski      

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Joanna Rybczyńska
  • Telefon: 68 4755362
  • Adres: ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.05.2023 14:25 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Zielińska / Joanna Rybczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami 2.0 09.06.2023 11:25 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami 1.0 04.05.2023 14:25 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}