W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Przedłużenie/wymiana legitymacji instruktora

Termin i sposób załatwienia

Czas realizacji:

  • W przypadku przedłużenia ważności legitymacji - w dniu złożenia kompletnego wniosku
  • W przypadku wymiany legitymacji - do 7 dni.

 

  1. Okres ważności legitymacji przedłuża się na okres wynikający z terminów badań lekarskich i psychologicznych.
  2. Szczegółowe wymagania oraz okres na jaki wydaje się orzeczenie lekarskie i psychologiczne określa art. 34 ustawy o kierujących pojazdami

 

Osoba kontaktowa - Małgorzata Grodzicka, tel. +68 416 11 11

  • starostwo@powiat.swiebodzin.pl

W Wydziale Komunikacji i Transportu obowiązuje system kolejkowy, z którego należy pobrać właściwy bilety w celu załatwienia sprawy. Liczba wydanych w danym dniu biletów uzależniona jest od ilości osób obsługujących dane stanowiska, czasu obsługi danych czynności oraz ilości rezerwacji internetowych.

Osoby bez biletów lub z nieaktualnymi biletami nie są obsługiwane.

Na wizytę można umówić się online.

 

Miejsce załatwienia i odbioru

Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Żaków 3, 66-200 Świebodzin

Wydział Komunikacji i Transportu.

Złożenie i odbiór dokumentów: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Żaków 3, 66-200 Świebodzin.

Godziny pracy: poniedziałek 8.00 - 17:00, wtorek - czwartek 8.00 - 15.30, piątek 8.00 – 14.00

Wymagane Dokumenty

W przypadku przedłużenia ważności legitymacji:

  • wypełniony wniosek,
  • orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności instruktora,
  • orzeczenie psychologiczne o braku przeciwwskazań psychologicznych do wykonywania czynności instruktora,
  • oświadczenie o niekaralności. 

  

W przypadku wymiany legitymacji:

  • wypełniony wniosek,
  • wyraźna fotografia o wymiarach 3,5 x 4,5 cm,
  • dowód tożsamości potwierdzający zmianę danych - w przypadku zmiany danych zawartych w legitymacji,
  • w przypadku wymiany legitymacji z uwagi na brak miejsca na przedłużenie ważności dokumentu:
    • orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności instruktora,
    • orzeczenie psychologiczne o braku przeciwwskazań psychologicznych do wykonywania czynności instruktora,
  • oświadczenie o niekaralności,

Opłaty

W przypadku wymiany/przedłużenia legitymacji opłaty nie pobiera się

 

Materiały

Wniosek o przedłużenie, wymianę, wydanie nowej legitymacji instruktora nauki jazdy
wniosek​_przedluzenie​_zmiane​_wydanie​_nowej​_legitymacji​_instruktora​_nauki​_jazdy.pdf 0.21MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.09.2022 14:30 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Zielińska / Małgorzata Kardzis
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Przedłużenie/wymiana legitymacji instruktora 2.0 04.07.2023 14:13 Małgorzata Grodzicka
Przedłużenie/wymiana legitymacji instruktora 1.0 14.09.2022 14:30 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}