Tytuł/stanowisko: Podinspektor w Wydziale Komunikacji i Transportu
Starosta Świebodziński ogłasza nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Komunikacji i Transportu
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataImię i nazwisko wybranego kandydata - Marzena Stochel, zamieszkała w Świebodzinie.
Wyboru dokonano zgodnie z procedurą rekrutacji pracowników do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie na stanowiska urzędnicze stanowiąca Załącznik nr 2 do Zarządzenia nr 5/09 starosty Świebodzińskiego z dnia 12 stycznia 2009r.
Wybrana kandydatka posiada wymagane kwalifikacje, wiedzę dotyczącą zagadnień wchodzących w zakres zadań wydziału oraz odpowiednie predyspozycje do pracy na wskazanym stanowisku.
Informacje o ofercie
Warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.
z 2021. poz.1960).
Przełożeni: bezpośrednio podporządkowany Naczelnikowi Wydziału Komunikacji i Transportu.
Termin składania dokumentów - do 23 stycznia 2023r. do godz. 12.00
Zakres obowiązków
- dokonywanie czasowej / stałej rejestracji pojazdów,
- wydawanie dowodów rejestracyjnych oraz tablic/y rejestracyjnych oraz wtórników tych dokumentów i oznaczeń pojazdu,
- przyjmowanie i wprowadzanie do centralnej ewidencji pojazdu - zawiadomień o zbyciu /nabyciu pojazdu,
- dokonywanie zmiany danych oraz adnotaecji w dowodach rejestracyjnych,
- przerejestrowanie, wyrejestrowanie pojazdów oraz czasowe wycofanie pojazdów z ruchu,
- aktualizaecja dokumentów akt pojazdów,
- bieżąca weryfikaecja dokumentów i przygotowanie ich do przekazania do archiwum zakładowego,
- przygotowywanie decyzji administracyjnych,
- składanie zamówień na dokumenty komunikacyjne oraz oznaczenia pojazdów.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: lubuskieWymagania
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie;
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie minimum średnie;
- staż pracy min. 1,5 roku;
- znajomość przepisów prawa wynikających z ustaw: Prawo o ruchu drogowym, o kierujących pojazdami, o samorządzie powiatowym, kodeks postępowania administracyjnego, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
- umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawa;
- umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji;
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych;
2) DODATKOWE:
- biegła obsługa komputera;
- umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy;
- komunikatywność i samodzielność;
- umiejętność działania pod presją czasu;
- sumienność i dyspozycyjność;
- rzetelność, dokładność, systematyczność.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny;
- curriculum vitae;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności, staż pracy;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych; - oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- referencje lub oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Benefity
Warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.
z 2021r. poz.1960).
- telefon kontaktowy: 68 47 55 362, 68 38 28 347
- aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane;
- kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych zostaną odesłane;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Świebodzinie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej
https://samorzad.gov.pl/web/powiat-swiebodzinski , - zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4b Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, Starosta Świebodziński informuje, że w miesiącu październiku 2022r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.
Termin, sposób składania dokumentów
- pocztą pod adres: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin z dopiskiem na kopercie "Nabór - Podinspektor w Wydziale Wydziale Komunikacji i Transportu" ;
- osobiście w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Świebodzinie (budynek A) w zamkniętej kopercie z dopiskiem"Nabór - Podinspektor w Wydziale Wydziale Komunikacji i Transportu" ;
Dokumenty należy złożyć w teminie do dnia 23 stycznia 2023r. do godz. 12.00 (decyduje data wpływu do Starostwa).
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Joanna Rybczyńska
- e-mail: 68 47 55 362
- Adres: ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin
- Pierwsza publikacja:
- 12.01.2023 07:44 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anna Zielińska / Joanna Rybczyńska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Podinspektor w Wydziale Komunikacji i Transportu | 2.0 | 01.02.2023 10:52 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl |
Podinspektor w Wydziale Komunikacji i Transportu | 1.0 | 12.01.2023 07:44 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP