W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Podinspektor w Wydziale Komunikacji i Transportu

Starosta Świebodziński ogłasza nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Komunikacji i Transportu

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 23-01-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Imię i nazwisko wybranego kandydata - Marzena Stochel, zamieszkała w Świebodzinie. 

Wyboru dokonano zgodnie z procedurą rekrutacji pracowników do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie na stanowiska urzędnicze stanowiąca Załącznik nr 2  do Zarządzenia nr 5/09 starosty Świebodzińskiego z dnia 12 stycznia 2009r.

Wybrana kandydatka posiada wymagane kwalifikacje, wiedzę dotyczącą zagadnień wchodzących w zakres zadań wydziału oraz odpowiednie predyspozycje do pracy na wskazanym stanowisku.  

Informacje o ofercie

Warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.
z 2021. poz.1960).

Przełożeni: bezpośrednio podporządkowany Naczelnikowi Wydziału Komunikacji i Transportu.

Termin składania dokumentów - do 23 stycznia 2023r. do godz. 12.00

Zakres obowiązków

  •  dokonywanie czasowej / stałej rejestracji pojazdów,
  • wydawanie dowodów rejestracyjnych oraz tablic/y rejestracyjnych oraz wtórników tych dokumentów i oznaczeń pojazdu,
  • przyjmowanie i wprowadzanie do centralnej ewidencji pojazdu - zawiadomień o zbyciu /nabyciu pojazdu,
  • dokonywanie zmiany danych oraz adnotaecji w dowodach rejestracyjnych,
  • przerejestrowanie, wyrejestrowanie pojazdów oraz czasowe wycofanie pojazdów z ruchu,
  • aktualizaecja dokumentów akt pojazdów,
  • bieżąca weryfikaecja dokumentów i przygotowanie ich do przekazania do archiwum zakładowego,
  • przygotowywanie decyzji administracyjnych,
  • składanie zamówień na dokumenty komunikacyjne oraz oznaczenia pojazdów.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: lubuskie
Świebodzin, ul. Żaków 3

Wymagania

  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie;
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;
  • nieposzlakowana opinia;
  • wykształcenie minimum średnie;
  • staż pracy min. 1,5 roku;
  • znajomość przepisów prawa wynikających z ustaw: Prawo o ruchu drogowym, o kierujących pojazdami, o samorządzie powiatowym, kodeks postępowania administracyjnego, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
  • umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawa;
  • umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji;
  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych;

2) DODATKOWE:

  • biegła obsługa komputera;
  • umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy;
  • komunikatywność i samodzielność;
  • umiejętność działania pod presją czasu;
  • sumienność i dyspozycyjność;
  • rzetelność, dokładność, systematyczność.

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny;
  • curriculum vitae;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności, staż pracy;
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
    o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • referencje lub oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Benefity

Warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.
z 2021r. poz.1960).

  1. telefon kontaktowy: 68 47 55 362, 68 38 28 347
  2. aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane;
  3. kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
  4. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych zostaną odesłane;
  5. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Świebodzinie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej
    https://samorzad.gov.pl/web/powiat-swiebodzinski ,
  6. zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4b Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, Starosta Świebodziński informuje, że w miesiącu październiku 2022r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.

Termin, sposób składania dokumentów

  • pocztą pod adres: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin z dopiskiem na kopercie "Nabór - Podinspektor w Wydziale Wydziale Komunikacji i Transportu" ;
  • osobiście w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Świebodzinie (budynek A) w zamkniętej kopercie z dopiskiem"Nabór - Podinspektor w Wydziale Wydziale Komunikacji i Transportu" ;

Dokumenty należy złożyć w teminie do dnia 23 stycznia 2023r. do godz. 12.00 (decyduje data wpływu do Starostwa).

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Joanna Rybczyńska
  • e-mail: 68 47 55 362
  • Adres: ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.01.2023 07:44 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Zielińska / Joanna Rybczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Podinspektor w Wydziale Komunikacji i Transportu 2.0 01.02.2023 10:52 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Podinspektor w Wydziale Komunikacji i Transportu 1.0 12.01.2023 07:44 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}