Tytuł/stanowisko: Podinspektor do spraw w zakresie obsługi ewidencji gruntów i budynków
Starosta Świebodziński ogłasza nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
Wykształcenie:
Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął:
22-04-2023
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataMonika Marciniak - zamieszkała w Świebodzinie
Informacje o ofercie
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.
z 2021r. poz.1960).
Przełożeni: bezpośrednio podporządkowany Geodecie Powiatowemu Naczelnikowi Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru.
ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI NA STANOWISKU:
- odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań wg kryterium legalności, rzetelności i gospodarności,
- odpowiedzialność za zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej,
- odpowiedzialność za ochronę danych osobowych.
Zakres obowiązków
- udostępnianie informacji zawartych w operacie ewidencyjnym w formie wypisów z rejestrów, kartotek i wykazów, wyrysów z mapy ewidencyjnej, kopii dokumentów uzasadniających wpisy do bazy danych operatu ewidencyjnego, plików komputerowych sformatowanych zgodnie z obowiązującym standardem wymiany danych ewidencyjnych
- prowadzenie i aktualizacja rejestru cen nieruchomości wynikających z aktów notarialnych.
- obsługa rzeczoznawców majątkowych w zakresie udostępniania danych z rejestru cen nieruchomości i wglądu do zbiorów aktów notarialnych, orzeczeń sądowych i decyzji administracyjnych będących podstawą wpisów w ewidencji gruntów i budynków
- prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z wykonywanymi czynnościami objętymi niniejszym zakresem.
- naliczanie opłat za udostępnianie danych z operatu ewidencyjnego i rejestru cen nieruchomości, sporządzanie i wydawanie wypisów i wyrysów z operatu ewidencji gruntów i budynków, udostępnianie do wglądu zbiorów dokumentów uzasadniających zmiany w operacie ewidencyjnym.
- sporządzanie i wydawanie Dokumentów Obliczenia Opłaty i Licencji.
- wprowadzanie zmian w danych zawartych w operacie ewidencyjnym w przypadkach pełnienia zastępstwa lub okresowo zwiększonej ilości wpływających dokumentów dotyczących aktualizacji danych ewidencyjnych.
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Naczelnika Wydziału.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: lubuskie
Świebodzin
Wymagania
a) NIEZBĘDNE:
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- ukończone studia wyższe na kierunku geodezyjnym, administracyjnym lub innym technicznym,
- znajomość zagadnień dotyczących geodezji i kartografii, w szczególności ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. z 2021 r. Dz.U. poz. 1990) wraz z aktami wykonawczymi,
- umiejętność obsługi komputera (Windows, Excel, Word),
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
b) DODATKOWE:
- posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 ustawy – Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- wykształcenie lub specjalizacja w dziedzinach: informatyka, geomatyka, geoinformacja,
- doświadczenie na podobnym stanowisku w administracji publicznej lub w firmie wykonującej prace geodezyjne,
- posiadanie wiedzy z zakresu obsługi programów komputerowych obowiązujących przy wykonywaniu zadań geodezyjnych i ich praktycznego zastosowania,
- rzetelność, systematyczność,
- dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań,
- dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny,
- curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności, staż pracy,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- referencje lub oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Sposób składania dokumentów
- Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: pocztą pod adres: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin z dopiskiem na kopercie „Nabór – Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru” ;
- lub elektronicznie na adres e-mail: starostwo@powiat.swiebodzin.pl , w tytule proszę napisać „Nabór – Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru, Podinspektor ”.
Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 22 kwietnia 2022 roku (decyduje data wpływu do Starostwa).
- aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane,
- kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych zostaną odesłane,
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Świebodzinie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej
https://samorzad.gov.pl/web/powiat-swiebodzinski; - zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4b Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Starosta Świebodziński informuje, że w miesiącu grudniu 2021r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Renata Gargol
- e-mail: 68 47 55 345
- Adres: ul. Piłsudskiego 35, Świebodzin
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 11.04.2022 14:27 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Joanna Rybczyńska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru | 2.0 | 23.05.2022 12:23 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl |
Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru | 1.0 | 11.04.2022 14:27 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP