W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Podinspektor w Wydziale Finansowym

Starosta Świebodziński ogłasza nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego w Świebodzinie

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 15-07-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Imię i nazwisko wybranego kandydata - Małgorzata Bohonos, zamieszkała w Świebodzinie. 

Wyboru dokonano zgodnie z procedurą rekrutacji pracowników do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie na stanowiska urzędnicze stanowiąca Załącznik nr 2  do Zarządzenia nr 5/09 starosty Świebodzińskiego z dnia 12 stycznia 2009r.

Wybrany kandydat posiada wymagane kwalifikacje, wiedzę dotyczącą zagadnień wchodzących w zakres zadań wydziału oraz odpowiednie predyspozycje do pracy na wskazanym stanowisku.  

Informacje o ofercie

Wymiar czasu pracy: pełny etat. 

Warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.
z 2021r. poz.1960).

Przełożeni: bezpośrednio podporządkowany Naczelnikowi Wydziału Finansowego.

Zakres odpowiedzialności na stanowisku:

  1. odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań wg kryterium legalności, rzetelności i gospodarności;
  2. odpowiedzialność za zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej;
  3. odpowiedzialność za ochronę danych osobowych.

Zakres obowiązków

  1. Prowadzenie spraw dotyczących rozliczeń podatku od towarów i usług.
  2. Ewidencja księgowa dochodów. 
  3. Analiza i uzgadnianie należności budżetowych - konta zespołu „2”.  
  4. Windykacja należności oraz prowadzenie ich ewidencji.
  5. Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej umorzeń, odroczeń terminu zapłaty oraz rozłożenia na raty  na podstawie wniosków, materiałów i opinii otrzymanych od wydziałów merytorycznych oraz jednostek organizacyjnych Powiatu.
  6. Sporządzanie jednostkowej i zbiorczej informacji o udzielonych ulgach dotyczących niepodatkowych należności budżetowych oraz informacji o ulgach w należnościach cywilnoprawnych.
  7. Przeprowadzanie inwentaryzacji sald z posiadanego zakresu czynności.
  8. Sporządzanie jednostkowych sprawozdań budżetowych i sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych - Rb-27s, Rb-N. 

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: lubuskie

Wymagania

1) NIEZBĘDNE:

  1. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie;
  2. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;
  3. nieposzlakowana opinia;
  4. wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu finansów, rachunkowości lub ekonomii;
  5. co najmniej dwuletni staż pracy;
  6. znajomość przepisów prawa wynikających z ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, w sprawie sprawozdawczości budżetowej, w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych, o samorządzie powiatowym;
  7. umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawa;
  8. umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji;
  9. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych;

2) DODATKOWE:

  1. preferowane doświadczenie zawodowe w księgowości;
  2. ogólna wiedza o administracji samorządowej;
  3. umiejętności pracy pod presją czasu;
  4. biegła obsługa komputera;
  5. umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy;
  6. komunikatywność i samodzielność;
  7. zdolności analityczne;
  8. umiejętność działania pod presją czasu;
  9. sumienność i dyspozycyjność;
  10. rzetelność, dokładność, systematyczność.

Wymagane dokumenty

  1. list motywacyjny;
  2. curriculum vitae;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności, staż pracy;
  4. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
    o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  5. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. referencje lub oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Sposób składania dokumentów aplikacyjnych i dodatkowe informacje

  • pocztą pod adres: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin z dopiskiem na kopercie „Nabór – Podinspektor w Wydziale Finansowym” ;
  • lub elektronicznie na adres e-mail: starostwo@powiat.swiebodzin.pl , w tytule proszę napisać „Nabór – Podinspektor w Wydziale Finansowym”.

Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 15 lipca 2022r. do godz. 12.00 (decyduje data wpływu do Starostwa).

  1. telefon kontaktowy: 68 47 55 362, 68 47 55 315;
  2. aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane;
  3. kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
  4. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych zostaną odesłane;
  5. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Świebodzinie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej
    https://samorzad.gov.pl/web/powiat-swiebodzinski ,
  6. zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4b Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, Starosta Świebodziński informuje, że w miesiącu czerwcu 2021r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.

UWAGA!

Administratorem danych jest Starostwo Powiatowe w Świebodzinie ul. Kolejowa 2. 

Kontakt do naszego inspektora ochrony danych: iod@powiat.swiebodzin.pl . Dane podane przez Panią/Pana na formularzu będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. 

Szczegółowe informacje o regułach przetwarzania danych dostępne są na stronie https://samorzad.gov.pl/web/powiat-swiebodzinski    

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Joanna Rybczyńska
  • Telefon: 68 47 55 362
  • Adres: Ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.07.2022 15:06 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Rybczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Podinspektor w Wydziale Finansowym 5.0 14.02.2023 09:36 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Podinspektor w Wydziale Finansowym 4.0 16.08.2022 14:34 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Podinspektor w Wydziale Finansowym 3.0 08.08.2022 16:12 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Podinspektor w Wydziale Finansowym 2.0 04.07.2022 15:08 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Podinspektor w Wydziale Finansowym 1.0 04.07.2022 15:06 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}