W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Podinspektor w Wydziale Dróg

Starosta Świebodziński ogłasza nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Dróg Starostwa Powiatowego w Świebodzinie

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Termin składania aplikacji: 23-05-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Klaudia Kulasiak -zamieszkała w Świebodzinie

Informacje o ofercie

  • Wymiar czasu pracy: pełny etat.
  • Warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021r. poz.1960).
  • Przełożeni: bezpośrednio podporządkowany Naczelnikowi Dróg

Zakres obowiązków

  1. uzgodnienia lokalizacji urządzeń obcych w pasie drogowym,
  2. prowadzenie ewidencji oznakowania dróg, dokonywanie pomiarów ruchu drogowego
  3. opiniowanie projektów organizacji ruchu,
  4. sporządzanie projektów organizacji ruchu,
  5. ocena stanu technicznego dróg i obiektów mostowych,
  6. patrolowanie sieci drogowej dla oceny stanu dróg, przejezdności dróg, prowadzonych robót obcych oraz udzielanie informacji o  utrudnieniach na drogach,
  7. przygotowywanie wstępnej dokumentacji technicznej na roboty zlecone,
  8. opracowanie planów  bieżącego utrzymania dróg i obiektów mostowych oraz harmonogramów robót,
  9. uczestnictwo w realizacji inwestycji drogowych, odbiór robót zleconych, kontrola i odbiory robót na drogach powiatowych (ilość, jakość, trwałość, estetyka,  zgodność z projektem) w  tym nadzór i odbiór robót obcych prowadzonych w pasie drogowym,
  10. wprowadzanie ograniczeń, zabezpieczanie awarii, bądź zamykanie dróg i obiektów mostowych dla ruchu, wyznaczanie objazdów, gdy wymaga tego ich stan techniczny, lub występuje zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia,
  11. realizacja zadań w zakresie inżynierii i bezpieczeństwa ruchu,
  12. nadzór, kierowanie i odbiór robót drogowych, oraz odbiór robót obcych prowadzonych w pasie drogowym,

ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI NA STANOWISKU:

  1. z tytułu powierzonych obowiązków służbowych,
  2. z tytułu przestrzegania przepisów prawa pracy, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, zasad ochrony przeciw pożarowej, postanowień regulaminu organizacyjnego,
  3. za powierzone mienie.;
  4. odpowiedzialność za zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej;
  5. odpowiedzialność za ochronę danych osobowych.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: lubuskie
ul. Kolejowa 2, Świebodzin

Wymagania

 NIEZBĘDNE:

  1. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie;
  2. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;
  3. nieposzlakowana opinia;
  4. wykształcenie wyższe drogowe, budowlane lub pokrewne;
  5. umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawa;
  6. umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji;
  7. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych;
  1. DODATKOWE:
  1. znajomość przepisów prawa w zakresie realizowanych zadań oraz posiadać umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania, w szczególności przepisy prawa wynikające z : 
  • ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych  (t.j.Dz.U.2023.645 z późn.zm.),
  • rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych ( t.j. Dz. U. poz. 1518)
  • rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2017 r. poz. 784),
  • ustawy Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie powiatowym;
  1. biegła obsługa komputera;
  2. umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy;
  3. posiadanie prawa jazdy kat. B;
  4. komunikatywność i samodzielność;
  5. umiejętność działania pod presją czasu;
  6. sumienność i dyspozycyjność;
  7. rzetelność, dokładność, systematyczność.

Wymagane dokumenty

  1. list motywacyjny;
  2. curriculum vitae;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności, staż pracy;
  4. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
    o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  5. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. referencje lub oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Benefity

Warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021. poz.1960).

Sposób składania dokumentów aplikacyjnych, dodatkowe informacje

  • sposób składania dokumentów aplikacyjnych: pocztą pod adres: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin z dopiskiem na kopercie „Nabór – Podinspektor w Wydziale Dróg” ;
  • lub osobiście w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Świebodzinie (budynek A) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór – Podinspektor w Wydziale Dróg”.

Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 23 maja 2023r. (decyduje data wpływu do Starostwa). 

DODATKOWE INFORMACJE:

  1. telefon kontaktowy: 68 47 55 362, 68 47 55 358;
  2. aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane;
  3. kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
  4. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych zostaną odesłane;
  5. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Świebodzinie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej https://bip.wrota.lubuskie.pl/spswiebodzin/;
  6. zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4b Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, Starosta Świebodziński informuje, że w miesiącu kwietniu 2023r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.05.2023 12:24 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Zielińska / Joanna Rybczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Podinspektor w Wydziale Dróg 2.0 09.06.2023 11:24 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Podinspektor w Wydziale Dróg 1.0 12.05.2023 12:24 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}