W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Podinspektor w Wydziale Budownictwa i Ochrony Środowiska

Starosta Świebodziński ogłasza nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Budownictwa i Ochrony Środowiska

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Termin składania aplikacji upłynął: 19-11-2022

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Brak ofert kandydatek/kandydatów

INFORMACJA 0 WYNIKU NABORU na stanowisko PODINSPEKTORA W WYDZIALE BUDOWNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin

1. Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin

2. 0kreślenie stanowiska urzędniczego: PODINSPEKTOR 

3. lmię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów k.c.
Nie wyłoniono kandydata -brak złożonych aplikacji

Informacje o ofercie

  • Wymiar czasu pracy: pełny etat.
  • Warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021r. poz.1960).
  • Przełożeni: bezpośrednio podporządkowany Naczelnikowi Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska.

Zakres obowiązków

1. Sprawdzanie:

a) zgodności projektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego albo decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
b) zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi;
c) kompletności projektu budowlanego.

  1. Przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach określonych ustawą Prawo budowlane.

  2. Przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze wykonywania robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę.

4. Przygotowywanie wezwań do uzupełnienia wniosków niekompletnych pod względem formalnoprawnym w trybie Kpa.
5. Przygotowywanie decyzji w zakresie wydawania, cofania bądź ograniczania pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza, emitowanie hałasu do środowiska.

6. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem pozwoleń zintegrowanych.

7. Przyjmowanie zgłoszeń instalacji mogących negatywnie oddziaływać na środowisko, z których emisja nie wymaga pozwolenia.

8. Przygotowywanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów, decyzji na zbieranie i przetwarzanie odpadów, prowadzenie innych spraw przypisanych ustawą o odpadach należących do kompetendi starosty.

9. Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie oraz spraw związanych z udostępnianiem infomaęji o środowisku i jego ochronie.

10. Wydawanie decyzji na usunięcie drzew i krzewów.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: lubuskie
ul. Kolejowa 2, Świebodzin

Wymagania

1) NIEZBĘDNE:

  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie;
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia;
  • wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie Vwższyrm,
  • znajomość przepisów prawa wynikających z ustaw: Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego;
  • umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawa;
  • umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji;
  • znajomość pakietu biurowego Microsoft Office (MS Word, Ms Excel), obsługa poczty
  • elektronicznej;
  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do cełów rekrutacyjnych;

2) DODATKOWE:

  • umiejętności umiejętność pracy w zespole i dobra organizac].a pracy; umiejętność działania pod presją czasu;
  • samodzielność, sumienność i obowiązkowość; rzetelność, dokładność, systematyczność

Wymagane dokumenty

  1. a)  list motywacyjny;

  2. b)  curriculum vitae;

  3. c)  kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności, staż pracy;

d) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełne]. zdolności do czynności prawnych oraz

o korzystaniu z pełni praw publicznych;
e) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne

przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; f) referencje lub oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;

g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutadi.

Benefity

Warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021. poz.1960).

Sposób składania dokumentów aplikacyjnych, dodatkowe informacje

  • pocztą pod adres: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin z dopiskiem na kopercie "Nabór - Podinspektor w Wydziale Budownictwa i Ochrony Środowiska" ;
  • osobiście w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Świebodzinie (budynek A) w zamkniętej kopercie z dopiskiem"Nabór - Podinspektor w Wydziale Budownictwa i Ochrony Środowiska" ;

Dokumenty należy złożyć w teminie do dnia 8 listopada 2022r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu do Starostwa).

  1. aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane;
  2. kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
  3. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych zostaną odesłane;
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Świebodzinie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej
    https://samorzad.gov.pl/web/powiat-swiebodzinski;
  5. zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4b Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Starosta Świebodziński informuje, że w miesiącu grudniu 2021r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.

 

 

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.10.2022 10:19 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Zielińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Budownictwa i Ochrony Środowiska 2.0 18.11.2022 12:24 Marcin Lewandowski
Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Budownictwa i Ochrony Środowiska 1.0 28.10.2022 10:19 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}