Tytuł/stanowisko: Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
Starosta Świebodziński ogłasza nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru.
Wykształcenie:
Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Termin składania aplikacji upłynął:
08-07-2023
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataMałgorzata Stefańska -zamieszkała w Ługowie
Informacje o ofercie
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.
z 2021r. poz.1960).
Przełożeni: bezpośrednio podporządkowany Geodecie Powiatowemu Naczelnikowi Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru.
- Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
- odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań wg kryterium legalności, rzetelności i gospodarności,
- odpowiedzialność za zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej,
- odpowiedzialność za ochronę danych osobowych.
Zakres obowiązków
- załatwianie spraw i wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem operatu ewidencyjnego,
- bieżąca aktualizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzona z urzędu na podstawie wpływających dokumentów: prawomocnych orzeczeń sądowych, aktów notarialnych, ostatecznych decyzji administracyjnych, aktów normatywnych, opracowań geodezyjnych i kartograficznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zawierających wykazy zmian danych ewidencyjnych, dokumentacji architektoniczno-budowlanej i innych ewidencji publicznych i dokumentów oraz na wniosek zainteresowanych stron,
- prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z aktualizacją operatu ewidencyjnego,
- zawiadamianie o dokonanych zmianach w operacie ewidencyjnym organów podatkowych, wydziały ksiąg wieczystych, jednostek statystyki publicznej, podmiotów ewidencyjnych, osób, jednostek organizacyjnych, organów oraz starostów sąsiednich powiatów w przypadkach wymaganych przepisami prawa,
- gromadzenie i aktualizacja danych dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
- prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z zatwierdzaniem projektów ustalenia/aktualizacji klasyfikacji gruntów,
- wydawanie zaświadczeń w sprawach ewidencji gruntów i gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
- przeprowadzanie doraźnych sprawdzeń i analiz danych objętych ewidencją gruntów i budynków w zakresie zgodności tych danych z treścią dokumentów źródłowych stanowiących podstawę wpisu do ewidencji,
- udostępnianie danych i informacji z operatu ewidencyjnego w związku z prowadzonymi postępowaniami wyjaśniającymi,
- prowadzenie i aktualizacja Rejestru cen nieruchomości,
- udostępnianie wszelkich danych i informacji z operatu ewidencyjnego i Rejestru cen nieruchomości w przypadku pełnienia zastępstwa pracownika wykonującego powyższe czynności,
- sporządzanie i wydawanie Dokumentów Obliczenia Opłaty i Licencji w przypadkach zastępstwa,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Naczelnika Wydziału.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: lubuskie
ul. Kolejowa 2 Świebodzin
Wymagania
- NIEZBĘDNE:
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- ukończone studia wyższe lub średnie na kierunku geodezyjnym, wyższe na kierunkach administracyjnym lub innym technicznym takim jak: budownictwo, geomatyka, geoinformacja, gospodarka przestrzenna, ochrona środowiska, inżynieria środowiska,
- znajomość zagadnień dotyczących geodezji i kartografii, w szczególności ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. z 2021 r. Dz.U. poz. 1990 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi,
- staż pracy min. 3 lata,
- znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- umiejętność obsługi komputera (Windows, Excel, Word),
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
- DODATKOWE:
- posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 ustawy – Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- doświadczenie na podobnym stanowisku w administracji publicznej lub w firmie wykonującej prace geodezyjne,
- posiadanie wiedzy z zakresu obsługi programów komputerowych obowiązujących przy wykonywaniu zadań geodezyjnych i ich praktycznego zastosowania,
- rzetelność, systematyczność,
- dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań,
- dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny,
- curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności, staż pracy,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- referencje lub oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Sposób składania dokumentów
- Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: pocztą pod adres: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin z dopiskiem na kopercie „Nabór – Podinspektor ds. egib” ;
- lub osobiście w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Świebodzinie (budynek A) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór - Podinspektor ds. egib"
Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 19 czerwca 2023 roku (decyduje data wpływu do Starostwa).
- aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane,
- kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych zostaną odesłane,
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Świebodzinie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej
https://samorzad.gov.pl/web/powiat-swiebodzinski; - zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4b Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Starosta Świebodziński informuje, że w miesiącu grudniu 2021r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Renata Gargol
- Telefon: 68 47 55 345
- Adres: ul. Piłsudskiego 35, Świebodzin
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 09.06.2023 11:42 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anna Zielińska / Joanna Rybczyńska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru | 5.0 | 07.07.2023 07:45 Marcin Lewandowski |
Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru | 4.0 | 07.07.2023 07:44 Marcin Lewandowski |
Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru | 3.0 | 12.06.2023 09:34 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl |
Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru | 2.0 | 12.06.2023 09:32 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl |
Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru | 1.0 | 09.06.2023 11:42 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP