W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru

Starosta Świebodziński ogłasza nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru.

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Termin składania aplikacji upłynął: 08-07-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Małgorzata Stefańska -zamieszkała w Ługowie

Informacje o ofercie

Wymiar czasu pracy: pełny etat

Warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.
z 2021r. poz.1960).

Przełożeni: bezpośrednio podporządkowany Geodecie Powiatowemu Naczelnikowi Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru.

  1. Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
  1. odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań wg kryterium legalności, rzetelności i gospodarności,
  2. odpowiedzialność za zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej,
  3. odpowiedzialność za ochronę danych osobowych.

Zakres obowiązków

  1. załatwianie spraw i wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem operatu ewidencyjnego,
  2. bieżąca aktualizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzona z urzędu na podstawie wpływających dokumentów: prawomocnych orzeczeń sądowych, aktów notarialnych, ostatecznych decyzji administracyjnych, aktów normatywnych, opracowań geodezyjnych i kartograficznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zawierających wykazy zmian danych ewidencyjnych, dokumentacji architektoniczno-budowlanej i innych ewidencji publicznych i dokumentów oraz na wniosek zainteresowanych stron,
  3. prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z aktualizacją operatu ewidencyjnego,
  4. zawiadamianie o dokonanych zmianach w operacie ewidencyjnym organów podatkowych, wydziały ksiąg wieczystych, jednostek statystyki publicznej, podmiotów ewidencyjnych, osób, jednostek organizacyjnych, organów oraz starostów sąsiednich powiatów w przypadkach wymaganych przepisami prawa,
  5. gromadzenie i aktualizacja danych dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
  6. prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z zatwierdzaniem projektów ustalenia/aktualizacji klasyfikacji gruntów,
  1. wydawanie zaświadczeń w sprawach ewidencji gruntów i gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
  2. przeprowadzanie doraźnych sprawdzeń i analiz danych objętych ewidencją gruntów i budynków w zakresie zgodności tych danych z treścią dokumentów źródłowych stanowiących podstawę wpisu do ewidencji,
  3. udostępnianie danych i informacji z operatu ewidencyjnego w związku z prowadzonymi postępowaniami wyjaśniającymi,
  4. prowadzenie i aktualizacja Rejestru cen nieruchomości, 
  5. udostępnianie wszelkich danych i informacji z operatu ewidencyjnego i Rejestru cen  nieruchomości w przypadku pełnienia zastępstwa pracownika wykonującego powyższe czynności,
  6. sporządzanie i wydawanie Dokumentów Obliczenia Opłaty i Licencji w przypadkach zastępstwa,
  7. wykonywanie innych czynności zleconych przez Naczelnika Wydziału.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: lubuskie
ul. Kolejowa 2 Świebodzin

Wymagania

  1. NIEZBĘDNE:
  1. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
  2. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  3. nieposzlakowana opinia,
  4. ukończone studia wyższe lub średnie na kierunku geodezyjnym, wyższe na kierunkach administracyjnym lub innym technicznym takim jak: budownictwo, geomatyka, geoinformacja, gospodarka przestrzenna, ochrona środowiska, inżynieria środowiska, 
  5. znajomość zagadnień dotyczących geodezji i kartografii, w szczególności ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne  (t.j. z 2021 r. Dz.U. poz. 1990 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi,
  6. staż pracy min. 3 lata,
  7. znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
  8. umiejętność obsługi komputera (Windows, Excel, Word), 
  9. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
  1. DODATKOWE:
  1. posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 ustawy – Prawo geodezyjne i kartograficzne, 
  2. doświadczenie na podobnym stanowisku w administracji publicznej lub w firmie wykonującej prace geodezyjne,
  3. posiadanie wiedzy z zakresu obsługi programów komputerowych obowiązujących przy wykonywaniu zadań geodezyjnych i ich praktycznego zastosowania,
  4. rzetelność, systematyczność,
  5. dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań,
  6. dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty

  1. list motywacyjny,
  2. curriculum vitae,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności, staż pracy,
  4. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych,
  5. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. referencje lub oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Sposób składania dokumentów

  • Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: pocztą pod adres: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin z dopiskiem na kopercie „Nabór – Podinspektor ds. egib” ;
  • lub osobiście w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Świebodzinie (budynek A) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór - Podinspektor ds. egib"

Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 19 czerwca 2023 roku (decyduje data wpływu do Starostwa).

  1. aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane,
  2. kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
  3. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych zostaną odesłane,
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Świebodzinie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej
    https://samorzad.gov.pl/web/powiat-swiebodzinski;
  5. zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4b Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Starosta Świebodziński informuje, że w miesiącu grudniu 2021r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Renata Gargol
  • Telefon: 68 47 55 345
  • Adres: ul. Piłsudskiego 35, Świebodzin
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.06.2023 11:42 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Zielińska / Joanna Rybczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru 5.0 07.07.2023 07:45 Marcin Lewandowski
Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru 4.0 07.07.2023 07:44 Marcin Lewandowski
Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru 3.0 12.06.2023 09:34 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru 2.0 12.06.2023 09:32 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru 1.0 09.06.2023 11:42 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}