W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru

Starosta Świebodziński ogłasza nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 28-01-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

RENATA WOROSZ -zamieszkała w miejscowości Kije

Wyboru kandydata dokonano zgodnie z procedurą rekrutacji pracowników do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie na stanowiska urzędnicze stanowiącą Załącznik nr 2 do Zarządzenia nr 5/09 Starosty Świebodzińskiego z dnia 12 stycznia 2009 r.
Wybrany kandydat posiada wymagane kwalifikacje, wiedzę dotyczącą zagadnień wchodzących w zakres zadań wydziału oraz odpowiednie predyspozycje do pracy na wskazanym stanowisku.

Informacje o ofercie

Wymiar czasu pracy: pełny etat

Warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.
z 2021r. poz.1960).

Przełożeni: bezpośrednio podporządkowany Geodecie Powiatowemu Naczelnikowi Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru.

ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI NA STANOWISKU:

  • odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań wg kryterium legalności, rzetelności i gospodarności,
  • odpowiedzialność za zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej,
  • odpowiedzialność za ochronę danych osobowych.

Zakres obowiązków

  1. prowadzenie i aktualizacja numerycznych baz danych EGiB, BDOT500, GESUT, BDSOG, RCN, o których mowa w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne,
  2. tworzenie standardowych opracowań kartograficznych, o których mowa w art. 4 ust.1e pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
  3. wprowadzanie zmian danych w operacie ewidencyjnym,
  4. weryfikowanie zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych lub kartograficznych przyjmowanych do powiatowej części państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz podpisywanie protokołów weryfikacji, o których mowa w art. 12b ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
  5. sporządzanie protokołów zawierających utrwalone wyniki weryfikacji w systemie informatycznym do prowadzenia rejestru zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych,
  6. obsługa jednostek wykonawstwa geodezyjnego w zakresie udzielania wyjaśnień dotyczących weryfikowanych zbiorów danych i innych opracowań przekazywanych przez nich Staroście,
  7. zabezpieczanie przechowywanych w zasobie g i k dokumentów przed działaniem czynników szkodliwych, kradzieżą i pożarem,
  8. wykonywanie innych czynności zleconych przez Naczelnika Wydziału.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: lubuskie
Świebodzin

Wymagania

NIEZBĘDNE:

  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie;
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • ukończone studia wyższe na  kierunku geodezyjnym;
  • umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
  • znajomość  programów geodezyjnych do prowadzenia baz danych EGIB, GESUT, BDOT500, BDSOG, RCN;
  • znajomość zagadnień dotyczących geodezji i kartografii, w szczególności ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne  wraz z aktami wykonawczymi;
  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

DODATKOWE:

  -   uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art.43 ust.1 lub ust.2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2021r. poz.1990 z późn. zm.);

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie lub administracji publicznej;
  • rzetelność i systematyczność;
  • dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań;
  • dobra organizacja pracy;
  • umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty

  1. list motywacyjny,
  2. curriculum vitae,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności, staż pracy,
  4. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych,
  5. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. referencje lub oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Sposób składania dokumentów

  • Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: pocztą pod adres: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin z dopiskiem na kopercie „Nabór – Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru” ;
  • lub elektronicznie na adres e-mail: starostwo@powiat.swiebodzin.pl , w tytule proszę napisać „Nabór – Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru”.

Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 28 stycznia 2022 roku (decyduje data wpływu do Starostwa).

  1. aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane,
  2. kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
  3. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych zostaną odesłane,
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Świebodzinie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej
    https://samorzad.gov.pl/web/powiat-swiebodzinski;
  5. zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4b Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Starosta Świebodziński informuje, że w miesiącu grudniu 2021r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Renata Gargol
  • Telefon: 68 47 55 345
  • Adres: ul. Piłsudskiego 35, Świebodzin
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.01.2022 13:33 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Rybczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru 3.0 23.02.2022 15:19 Piotr Nawojczyk
Nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru 2.0 16.02.2022 13:06 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru 1.0 18.01.2022 13:33 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}