W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Geodeta Powiatowy, Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru

Starosta Świebodziński ogłasza nabór na stanowisko Geodeta Powiatowy - Naczelnik Wydziału

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 27-01-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

RENATA GARGOL -zamieszkała w Świebodzinie

Wyboru kandydata dokonano zgodnie z procedurą rekrutacji pracowników do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie na kierownicze stanowiska urzędnicze stanowiącą Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 5/09 Starosty Świebodzińskiego z dnia 12 stycznia 2009 r.
Wybrany kandydat posiada wymagane kwalifikacje, wiedzę dotyczącą zagadnień wchodzących w zakres zadań wydziału oraz odpowiednie predyspozycje do pracy na wskazanym stanowisku.

Informacje o ofercie

Wymiar czasu pracy: pełny etat

Warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.
z 2021r. poz.1960).

Przełożeni: bezpośrednio podporządkowany Staroście

 

ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI NA STANOWISKU:

  • odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań wg kryterium legalności, rzetelności i gospodarności;
  • odpowiedzialność za zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej;
  • odpowiedzialność za ochronę danych osobowych.

Zakres obowiązków

  • kierowanie i nadzór nad pracą Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru, w tym programowanie  zadań służby geodezyjnej i kartograficznej w powiecie, planowanie pracy bieżącej wydziału, zabezpieczenie ciągłości jej wykonywania,
  • przestrzeganie poprawnej realizacji zadań Wydziału Geodezji , Kartografii i Katastru,
  • merytoryczna współpraca z wydziałami Starostwa Powiatowego  komisjami Rady Powiatu , Zarządem oraz organami nadzoru służby geodezyjnej i kartograficznej,
  • opracowywanie założeń do projektów planów budżetowych oraz sprawozdań z wykorzystania środków finansowych na zadania z zakresu geodezji i kartografii,
  • prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego , w tym ewidencji gruntów i budynków ( baza danych EGiB) , gleboznawczej klasyfikacji gruntów , geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu ( baza danych GESUT) ,
  • prowadzenie postępowań mających na celu modernizację ewidencji gruntów i budynków,
  • nadzór nad obsługą i udostępnianiem materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym naliczaniem opłat,
  • tworzenie, nadzór nad prowadzeniem i udostępnianiem bazy danych Rejestru Cen  Nieruchomości – RCN,
  • tworzenie, nadzór nad prowadzeniem i udostępnianiem Bazy Danych Szczegółowych Osnów Geodezyjnych– BDSOG,
  • tworzenie, nadzór nad prowadzeniem i udostępnianiem Bazy Danych Obiektów Topograficznych – BDOT500.
  • nadzór nad tworzeniem, prowadzeniem i udostępnianiem standardowych opracowań kartograficznych ( mapa ewidencyjna, mapa zasadnicza),
  • nadzór nad prowadzeniem rejestru zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych,
  • nadzór nad prowadzeniem rejestru wniosków o udostępnianie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
  • nadzór nad prowadzeniem ewidencji materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
  • koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,
  • ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych,
  • prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac  geodezyjnych i kartograficznych przekazywanych do zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
  • nadzór nad wyłączaniem materiałów z zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
  • współpraca przy tworzeniu oraz nadzór nad udostępnianiem zbiorów i usług danych przestrzennych,
  • monitorowanie zmian i przekazywanie danych do Państwowego Rejestru Granic,
  • wydawanie w imieniu starosty decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń z zakresu zadań administracji geodezyjnej w powiecie,
  • prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej z zakresu geodezji i kartografii,
  • prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych dotyczących zadań z zakresu geodezji i kartografii w powiecie.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: lubuskie
Świebodzin

Wymagania

  1. NIEZBĘDNE:
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie;
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • korzystanie w pełni z praw cywilnych i obywatelskich;
  • ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku geodezyjnym;
  • doświadczenie - staż pracy co najmniej 10 lat w urzędach administracji rządowej lub w organach jednostek samorządu terytorialnego – administracji geodezyjnej;
  • uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art.43 ust.1  i ust.2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne  (t.j. Dz.U. z 2021r. poz.1990 z późn. zm.);
  • umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
  • znajomość aktów prawnych dotyczących geodezji i kartografii, w szczególności ustawy z dnia
    17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne  (t.j. Dz.U. z 2021r. poz.1990 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi;
  • znajomość przepisów prawa w zakresie Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Instrukcji Kancelaryjnej, ustawy o samorządzie powiatowym;
  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych;

 

  1. DODATKOWE:
  • ukończone studia podyplomowe w zakresie przydatnym na stanowisku;
  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz innych aktów regulujących finansowe funkcjonowanie jednostek samorządu terytorialnego;
  • znajomość obsługi programów geodezyjnych obliczeniowych i korzystania z danych w systemie informatycznym do prowadzenia baz danych EGIB, GESUT, BDOT500, BDSOG, RCN;
  • umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole;
  • rzetelność, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań;

-     dobra organizacja pracy;

-     odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu;

Wymagane dokumenty

  1. list motywacyjny;
  2. curriculum vitae;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności, staż pracy;
  4. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych;
  5. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. referencje lub oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Sposób składania dokumentów

  • Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: pocztą pod adres: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin z dopiskiem na kopercie „Nabór – Geodeta Powiatowy” ;
  • lub elektronicznie na adres e-mail: starostwo@powiat.swiebodzin.pl , w tytule proszę napisać „Nabór – Geodeta Powiatowy”.

Dodatkowe informacje:

  1. Telefon kontaktowy 68 47 55 345;
  2. aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane;
  3. kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
  4. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych zostaną odesłane;
  5. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Świebodzinie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej
    https://samorzad.gov.pl/web/powiat-swiebodzinski;
  6. zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4b Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Starosta Świebodziński informuje, że w miesiącu grudniu 2021r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Renata Gargol
  • Telefon: 68 47 55 345
  • Adres: ul. Piłsudskiego 35, Świebodzin
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.01.2022 15:20 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Rybczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór na stanowisko Geodety Powiatowego, Naczelnika Wydziału 3.0 16.02.2022 13:30 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Nabór na stanowisko Geodety Powiatowego, Naczelnika Wydziału 2.0 18.01.2022 13:34 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Nabór na stanowisko Geodety Powiatowego, Naczelnika Wydziału 1.0 17.01.2022 15:20 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}