Tytuł/stanowisko: Geodeta Powiatowy, Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru
Starosta Świebodziński ogłasza nabór na stanowisko Geodeta Powiatowy - Naczelnik Wydziału
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataRENATA GARGOL -zamieszkała w Świebodzinie
Wyboru kandydata dokonano zgodnie z procedurą rekrutacji pracowników do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie na kierownicze stanowiska urzędnicze stanowiącą Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 5/09 Starosty Świebodzińskiego z dnia 12 stycznia 2009 r.
Wybrany kandydat posiada wymagane kwalifikacje, wiedzę dotyczącą zagadnień wchodzących w zakres zadań wydziału oraz odpowiednie predyspozycje do pracy na wskazanym stanowisku.
Informacje o ofercie
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.
z 2021r. poz.1960).
Przełożeni: bezpośrednio podporządkowany Staroście
ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI NA STANOWISKU:
- odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań wg kryterium legalności, rzetelności i gospodarności;
- odpowiedzialność za zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej;
- odpowiedzialność za ochronę danych osobowych.
Zakres obowiązków
- kierowanie i nadzór nad pracą Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru, w tym programowanie zadań służby geodezyjnej i kartograficznej w powiecie, planowanie pracy bieżącej wydziału, zabezpieczenie ciągłości jej wykonywania,
- przestrzeganie poprawnej realizacji zadań Wydziału Geodezji , Kartografii i Katastru,
- merytoryczna współpraca z wydziałami Starostwa Powiatowego komisjami Rady Powiatu , Zarządem oraz organami nadzoru służby geodezyjnej i kartograficznej,
- opracowywanie założeń do projektów planów budżetowych oraz sprawozdań z wykorzystania środków finansowych na zadania z zakresu geodezji i kartografii,
- prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego , w tym ewidencji gruntów i budynków ( baza danych EGiB) , gleboznawczej klasyfikacji gruntów , geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu ( baza danych GESUT) ,
- prowadzenie postępowań mających na celu modernizację ewidencji gruntów i budynków,
- nadzór nad obsługą i udostępnianiem materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym naliczaniem opłat,
- tworzenie, nadzór nad prowadzeniem i udostępnianiem bazy danych Rejestru Cen Nieruchomości – RCN,
- tworzenie, nadzór nad prowadzeniem i udostępnianiem Bazy Danych Szczegółowych Osnów Geodezyjnych– BDSOG,
- tworzenie, nadzór nad prowadzeniem i udostępnianiem Bazy Danych Obiektów Topograficznych – BDOT500.
- nadzór nad tworzeniem, prowadzeniem i udostępnianiem standardowych opracowań kartograficznych ( mapa ewidencyjna, mapa zasadnicza),
- nadzór nad prowadzeniem rejestru zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych,
- nadzór nad prowadzeniem rejestru wniosków o udostępnianie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- nadzór nad prowadzeniem ewidencji materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,
- ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych,
- prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych przekazywanych do zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- nadzór nad wyłączaniem materiałów z zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- współpraca przy tworzeniu oraz nadzór nad udostępnianiem zbiorów i usług danych przestrzennych,
- monitorowanie zmian i przekazywanie danych do Państwowego Rejestru Granic,
- wydawanie w imieniu starosty decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń z zakresu zadań administracji geodezyjnej w powiecie,
- prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej z zakresu geodezji i kartografii,
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych dotyczących zadań z zakresu geodezji i kartografii w powiecie.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: lubuskieWymagania
- NIEZBĘDNE:
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie;
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- korzystanie w pełni z praw cywilnych i obywatelskich;
- ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku geodezyjnym;
- doświadczenie - staż pracy co najmniej 10 lat w urzędach administracji rządowej lub w organach jednostek samorządu terytorialnego – administracji geodezyjnej;
- uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art.43 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2021r. poz.1990 z późn. zm.);
- umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
- znajomość aktów prawnych dotyczących geodezji i kartografii, w szczególności ustawy z dnia
17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2021r. poz.1990 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi; - znajomość przepisów prawa w zakresie Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Instrukcji Kancelaryjnej, ustawy o samorządzie powiatowym;
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych;
- DODATKOWE:
- ukończone studia podyplomowe w zakresie przydatnym na stanowisku;
- znajomość ustawy o finansach publicznych oraz innych aktów regulujących finansowe funkcjonowanie jednostek samorządu terytorialnego;
- znajomość obsługi programów geodezyjnych obliczeniowych i korzystania z danych w systemie informatycznym do prowadzenia baz danych EGIB, GESUT, BDOT500, BDSOG, RCN;
- umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole;
- rzetelność, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań;
- dobra organizacja pracy;
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu;
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny;
- curriculum vitae;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności, staż pracy;
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- referencje lub oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Sposób składania dokumentów
- Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: pocztą pod adres: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin z dopiskiem na kopercie „Nabór – Geodeta Powiatowy” ;
- lub elektronicznie na adres e-mail: starostwo@powiat.swiebodzin.pl , w tytule proszę napisać „Nabór – Geodeta Powiatowy”.
Dodatkowe informacje:
- Telefon kontaktowy 68 47 55 345;
- aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane;
- kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych zostaną odesłane;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Świebodzinie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej
https://samorzad.gov.pl/web/powiat-swiebodzinski; - zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4b Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Starosta Świebodziński informuje, że w miesiącu grudniu 2021r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Renata Gargol
- Telefon: 68 47 55 345
- Adres: ul. Piłsudskiego 35, Świebodzin
- Pierwsza publikacja:
- 17.01.2022 15:20 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Joanna Rybczyńska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Nabór na stanowisko Geodety Powiatowego, Naczelnika Wydziału | 3.0 | 16.02.2022 13:30 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl |
Nabór na stanowisko Geodety Powiatowego, Naczelnika Wydziału | 2.0 | 18.01.2022 13:34 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl |
Nabór na stanowisko Geodety Powiatowego, Naczelnika Wydziału | 1.0 | 17.01.2022 15:20 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP