Koordynator dostępności
04.01.2022
Nasz koordynator dostępności, który odpowiada za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez starostwo, monitoruje zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami i planuje działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie.
Zadania Koordynatora dostępności:
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Starostwo,
- Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2019 r. poz. 1696 z późn. zm.),
- Monitorowanie działalności Starostwa w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- Sporządzanie raportu zbiorczego o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- Koordynator dostępności - Artur Karkocki
- tel. 68 47 55 362
- e-mail: a.karkocki@powiat.swiebodzin.pl
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnienu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 poz. 1062)
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 04.01.2022 13:10 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anna Zielińska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator dostępności | 1.0 | 04.01.2022 13:10 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP