W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Inspektor do spraw w zakresie obsługi baz zasobu geodezyjnego i kartograficznego

Starosta Świebodziński ogłasza nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 22-04-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Wymiar czasu pracy: pełny etat

Warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.
z 2021r. poz.1960).

Przełożeni: bezpośrednio podporządkowany Geodecie Powiatowemu Naczelnikowi Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru.

ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI NA STANOWISKU:

  • odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań wg kryterium legalności, rzetelności i gospodarności,
  • odpowiedzialność za zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej,
  • odpowiedzialność za ochronę danych osobowych.

Zakres obowiązków

        1. udostępnianie informacji zawartych w operacie ewidencyjnym w formie wypisów z rejestrów, kartotek i wykazów, wyrysów z mapy ewidencyjnej, kopii dokumentów uzasadniających wpisy do bazy danych operatu ewidencyjnego, plików komputerowych sformatowanych zgodnie z obowiązującym standardem wymiany danych ewidencyjnych.
        2. prowadzenie i aktualizacja rejestru cen  nieruchomości wynikających z aktów notarialnych.
        3. obsługa rzeczoznawców majątkowych w zakresie udostępniania  danych z rejestru cen  nieruchomości i wglądu do zbiorów aktów notarialnych, orzeczeń sądowych i decyzji administracyjnych będących podstawą wpisów w ewidencji gruntów i budynków.
        4. prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z wykonywanymi czynnościami objętymi niniejszym zakresem.
        5. naliczanie opłat za udostępnianie danych z operatu ewidencyjnego i rejestru cen nieruchomości, sporządzanie i wydawanie  wypisów i wyrysów z operatu ewidencji gruntów i budynków, udostępnianie do wglądu zbiorów dokumentów uzasadniających zmiany w operacie ewidencyjnym.
        6. sporządzanie i wydawanie Dokumentów Obliczenia Opłaty i Licencji.
              1. wprowadzanie zmian w danych zawartych w operacie ewidencyjnym w przypadkach pełnienia zastępstwa lub okresowo zwiększonej ilości wpływających dokumentów dotyczących aktualizacji danych ewidencyjnych.
              2. wykonywanie innych czynności zleconych przez Naczelnika Wydziału.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: lubuskie
Świebodzin

Wymagania

a) NIEZBĘDNE:

  1. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
  2. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  3. nieposzlakowana opinia,
  4. ukończone studia wyższe na kierunku geodezyjnym, administracyjnym lub innym technicznym, 
  5. znajomość zagadnień dotyczących geodezji i kartografii, w szczególności ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne  (t.j. z 2021 r. Dz.U. poz. 1990) wraz z aktami wykonawczymi,
  6. umiejętność obsługi komputera (Windows, Excel, Word), 
  7. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

b)  DODATKOWE:

  1. posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 ustawy – Prawo geodezyjne i kartograficzne, 
  2. wykształcenie lub specjalizacja w dziedzinach: informatyka, geomatyka, geoinformacja,
  3. doświadczenie na podobnym stanowisku w administracji publicznej lub w firmie wykonującej prace geodezyjne,
  4. posiadanie wiedzy z zakresu obsługi programów komputerowych obowiązujących przy wykonywaniu zadań geodezyjnych i ich praktycznego zastosowania,
  5. rzetelność, systematyczność,
  6. dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań,
  7. dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny, 
  • curriculum vitae, 
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności, staż pracy,
  • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 
  • referencje lub oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Sposób składania dokumentów

  • Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: pocztą pod adres: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin z dopiskiem na kopercie „Nabór – Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru” ;
  • lub elektronicznie na adres e-mail: starostwo@powiat.swiebodzin.pl , w tytule proszę napisać „Nabór – Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru”.

Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 22 kwietnia 2022 roku (decyduje data wpływu do Starostwa).

  1. aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane,
  2. kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
  3. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych zostaną odesłane,
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Świebodzinie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej
    https://samorzad.gov.pl/web/powiat-swiebodzinski;
  5. zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4b Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Starosta Świebodziński informuje, że w miesiącu grudniu 2021r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Renata Gargol
  • Telefon: 68 47 55 345
  • Adres: ul. Piłsudskiego 35, Świebodzin
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.04.2022 14:19 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Rybczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru 3.0 16.08.2022 14:35 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru 2.0 23.05.2022 09:13 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru 1.0 11.04.2022 14:19 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}