W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Inspektor do spraw w zakresie obsługi baz zasobu geodezyjnego i kartograficznego

Starosta Świebodziński ogłasza nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Termin składania aplikacji: 26-02-2025

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

 

Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Imię i nazwisko wybranego kandydata - Agata Gerc, zamieszkała w Boryszynie. 

Wyboru dokonano zgodnie z procedurą rekrutacji pracowników do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie na stanowiska urzędnicze stanowiąca Załącznik nr 2  do Zarządzenia nr 5/09 starosty Świebodzińskiego z dnia 12 stycznia 2009r.

Wybrany kandydat posiada wymagane kwalifikacje, wiedzę dotyczącą zagadnień wchodzących w zakres zadań wydziału oraz odpowiednie predyspozycje do pracy na wskazanym stanowisku.  

Informacje o ofercie

Wymiar czasu pracy: pełny etat

Warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.
z 2021r. poz.1960).

Przełożeni: bezpośrednio podporządkowany Geodecie Powiatowemu Naczelnikowi Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru.

ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI NA STANOWISKU:

  • odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań wg kryterium legalności, rzetelności i gospodarności,
  • odpowiedzialność za zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej,
  • odpowiedzialność za ochronę danych osobowych.

Zakres obowiązków

  1. bsługa techniczna i administracyjna narad koordynacyjnych uzgadniania projektów usytuowania sieci uzbrojenia terenu,
  2. przeprowadzania narad koordynacyjnych,
  3. wyznaczanie sposobu, terminu i miejsca przeprowadzania narady koordynacyjnej.
  4. zawiadamianie uczestników narady o sposobie, terminie i miejscu przeprowadzania narady koordynacyjnej,
  5. sporządzanie protokołów z narady koordynacyjnej,
  6. sporządzania i wydawania odpisów protokołów z narady koordynacyjnej,
  7. naliczanie opłat za koordynację usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu i utrwalanie ich oraz podpisywanie w Dokumentach Obliczenia Opłaty,
  8. przyjmowanie wniosków o udostępnienie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
  9. prowadzenia rejestru zamówień i wniosków o udostępnienie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
  10. sporządzanie i udostępnianie kopii materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym zbiorów danych baz danych prowadzonych przez Starostę,
  11. sporządzanie i wydawanie danych i informacji z operatu ewidencyjnego,  w tym wypisów i wyrysów , w przypadku    nieobecności  pracownika wykonującego powyższe czynności,
  12. opatrywanie klauzulami urzędowymi,  kwalifikowanym podpisem elektronicznym kopii udostępnianych materiałów zasobu oraz wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego, a także danych z rejestru cen nieruchomości zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie,
  13. przetwarzanie do postaci cyfrowej dokumentów analogowych stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny,
  14. wydawanie licencji określającej uprawnienia  podmiotu dotyczące możliwości wykorzystywania  udostępnianych mu materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, o której mowa w art. 40c ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
  15. naliczanie opłat oraz  wystawianie i podpisywanie Dokumentu Obliczenia Opłaty z tytułu udostępniania materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz za czynności określone w art. 40b ust. 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, o którym mowa w art. 40e ustawy jw.
  16. tworzenie standardowych opracowań kartograficznych, o których mowa w art. 4 ust.1e pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
  17. prowadzenie i aktualizacja numerycznych baz danych EGiB, BDOT500, GESUT, BDSOG, o których mowa w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne,
  18. podpisywanie korespondencji dotyczącej załatwianych spraw,
  19. wysyłanie materiałów zasobu, dokumentów i  informacji z ewidencji gruntów pod wskazany adres,
  20. dbanie o fizyczny stan dokumentów geodezyjnych i kartograficznych,
  21. wykonywanie innych czynności zleconych przez naczelnika wydziału.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: lubuskie
Świebodzin

Wymagania

  1. NIEZBĘDNE:
  1. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku określonym w ogłoszeniu,
  2. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  3. nieposzlakowana opinia,
  4. wykształcenie wyższe na kierunku geodezyjnym,
  5. znajomość zagadnień dotyczących geodezji i kartografii, w szczególności ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne  (t.j. z 2023 r. Dz.U. poz. 1752 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi,
  6. staż pracy min. 3 lata,
  7. znajomość Kodeksu Postępowań Administracyjnych,
  8. umiejętność obsługi komputera ( Windows, Excel, Word)
  9. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

2)  DODATKOWE:

  1. posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 ustawy – Prawo geodezyjne i kartograficzne,
  2. doświadczenie na podobnym stanowisku w administracji publicznej lub w firmie wykonującej prace geodezyjne,
  3. posiadanie wiedzy z zakresu obsługi programów komputerowych obowiązujących przy wykonywaniu zadań geodezyjnych i ich praktycznego zastosowania,
  4. rzetelność, dokładność, systematyczność, terminowość w wykonywaniu zadań,
  5. dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny,
  • curriculum vitae,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności, staż pracy itp.
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych,
  • referencje lub oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Sposób składania dokumentów

  • Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: pocztą pod adres: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin z dopiskiem na kopercie „Nabór – Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru” ;
  • lub elektronicznie na adres e-mail: starostwo@powiat.swiebodzin.pl , w tytule proszę napisać „Nabór – Inspektor GK

Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 26 lutego 2024 roku (decyduje data wpływu do Starostwa).

  1. aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane,
  2. kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
  3. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych zostaną odesłane,
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Świebodzinie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej
    https://samorzad.gov.pl/web/powiat-swiebodzinski;
  5. zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4b Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Starosta Świebodziński informuje, że w miesiącu grudniu 2021r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Renata Gargol
  • Telefon: 68 47 55 345
  • Adres: ul. Piłsudskiego 35, Świebodzin
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.02.2024 14:43 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Rybczyńska / Anna Zielińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Inspektor do spraw w zakresie obsługi baz zasobu geodezyjnego i kartograficznego 2.0 07.03.2024 13:37 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Inspektor do spraw w zakresie obsługi baz zasobu geodezyjnego i kartograficznego 1.0 14.02.2024 14:43 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}