Tytuł/stanowisko: Inspektor do spraw w zakresie obsługi baz zasobu geodezyjnego i kartograficznego
Starosta Świebodziński ogłasza nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Imię i nazwisko wybranego kandydata - Agata Gerc, zamieszkała w Boryszynie.
Wyboru dokonano zgodnie z procedurą rekrutacji pracowników do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie na stanowiska urzędnicze stanowiąca Załącznik nr 2 do Zarządzenia nr 5/09 starosty Świebodzińskiego z dnia 12 stycznia 2009r.
Wybrany kandydat posiada wymagane kwalifikacje, wiedzę dotyczącą zagadnień wchodzących w zakres zadań wydziału oraz odpowiednie predyspozycje do pracy na wskazanym stanowisku.
Informacje o ofercie
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.
z 2021r. poz.1960).
Przełożeni: bezpośrednio podporządkowany Geodecie Powiatowemu Naczelnikowi Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru.
ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI NA STANOWISKU:
- odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań wg kryterium legalności, rzetelności i gospodarności,
- odpowiedzialność za zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej,
- odpowiedzialność za ochronę danych osobowych.
Zakres obowiązków
- bsługa techniczna i administracyjna narad koordynacyjnych uzgadniania projektów usytuowania sieci uzbrojenia terenu,
- przeprowadzania narad koordynacyjnych,
- wyznaczanie sposobu, terminu i miejsca przeprowadzania narady koordynacyjnej.
- zawiadamianie uczestników narady o sposobie, terminie i miejscu przeprowadzania narady koordynacyjnej,
- sporządzanie protokołów z narady koordynacyjnej,
- sporządzania i wydawania odpisów protokołów z narady koordynacyjnej,
- naliczanie opłat za koordynację usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu i utrwalanie ich oraz podpisywanie w Dokumentach Obliczenia Opłaty,
- przyjmowanie wniosków o udostępnienie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
- prowadzenia rejestru zamówień i wniosków o udostępnienie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- sporządzanie i udostępnianie kopii materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym zbiorów danych baz danych prowadzonych przez Starostę,
- sporządzanie i wydawanie danych i informacji z operatu ewidencyjnego, w tym wypisów i wyrysów , w przypadku nieobecności pracownika wykonującego powyższe czynności,
- opatrywanie klauzulami urzędowymi, kwalifikowanym podpisem elektronicznym kopii udostępnianych materiałów zasobu oraz wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego, a także danych z rejestru cen nieruchomości zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie,
- przetwarzanie do postaci cyfrowej dokumentów analogowych stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny,
- wydawanie licencji określającej uprawnienia podmiotu dotyczące możliwości wykorzystywania udostępnianych mu materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, o której mowa w art. 40c ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- naliczanie opłat oraz wystawianie i podpisywanie Dokumentu Obliczenia Opłaty z tytułu udostępniania materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz za czynności określone w art. 40b ust. 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, o którym mowa w art. 40e ustawy jw.
- tworzenie standardowych opracowań kartograficznych, o których mowa w art. 4 ust.1e pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- prowadzenie i aktualizacja numerycznych baz danych EGiB, BDOT500, GESUT, BDSOG, o których mowa w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- podpisywanie korespondencji dotyczącej załatwianych spraw,
- wysyłanie materiałów zasobu, dokumentów i informacji z ewidencji gruntów pod wskazany adres,
- dbanie o fizyczny stan dokumentów geodezyjnych i kartograficznych,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez naczelnika wydziału.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: lubuskieWymagania
- NIEZBĘDNE:
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku określonym w ogłoszeniu,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe na kierunku geodezyjnym,
- znajomość zagadnień dotyczących geodezji i kartografii, w szczególności ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. z 2023 r. Dz.U. poz. 1752 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi,
- staż pracy min. 3 lata,
- znajomość Kodeksu Postępowań Administracyjnych,
- umiejętność obsługi komputera ( Windows, Excel, Word)
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
2) DODATKOWE:
- posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 ustawy – Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- doświadczenie na podobnym stanowisku w administracji publicznej lub w firmie wykonującej prace geodezyjne,
- posiadanie wiedzy z zakresu obsługi programów komputerowych obowiązujących przy wykonywaniu zadań geodezyjnych i ich praktycznego zastosowania,
- rzetelność, dokładność, systematyczność, terminowość w wykonywaniu zadań,
- dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny,
- curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności, staż pracy itp.
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych,
- referencje lub oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Sposób składania dokumentów
- Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: pocztą pod adres: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin z dopiskiem na kopercie „Nabór – Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru” ;
- lub elektronicznie na adres e-mail: starostwo@powiat.swiebodzin.pl , w tytule proszę napisać „Nabór – Inspektor GK
Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 26 lutego 2024 roku (decyduje data wpływu do Starostwa).
- aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane,
- kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych zostaną odesłane,
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Świebodzinie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej
https://samorzad.gov.pl/web/powiat-swiebodzinski; - zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4b Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Starosta Świebodziński informuje, że w miesiącu grudniu 2021r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Renata Gargol
- Telefon: 68 47 55 345
- Adres: ul. Piłsudskiego 35, Świebodzin
- Pierwsza publikacja:
- 14.02.2024 14:43 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Joanna Rybczyńska / Anna Zielińska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Inspektor do spraw w zakresie obsługi baz zasobu geodezyjnego i kartograficznego | 2.0 | 07.03.2024 13:37 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl |
Inspektor do spraw w zakresie obsługi baz zasobu geodezyjnego i kartograficznego | 1.0 | 14.02.2024 14:43 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP