W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

BOŚ.6740.3.25.2022 - dec. 214.2022 z 21.10.2022 r.

21.10.2022

Obwieszczenie Starosty Świebodzińskiego z dnia 21.10.2022 r.

Na podstawie art. 72 ust. 6 i art. 95 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa o ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 247 ze zm.) ogłaszam, że na wniosek inwestora: KOIMEX S.A., 66-200 Świebodzin, ul. Kozia 3, w dniu 21.10.2022 r. została wydana zmiana decyzji nr 214/2022 o pozwoleniu na budowę centrum zwrotów leasingowych w zakresie: budynku usługowego z zapleczem socjalno-biurowym, myjni samochodowej wraz z pozostałą infrastrukturą towarzyszącą, na dz. nr 8/11, obręb 0004 Mostki, jednostka ewidencyjna 080801_2 Lubrza, w zakresie: 

  1. budowę centrum zwrotów leasingowych w zakresie: budynku usługowego z zapleczem socjalno-biurowym, myjni samochodowej wraz z pozostałą infrastrukturą towarzyszącą, na dz. nr 8/11, obręb 0004 Mostki, jednostka ewidencyjna 080801_2 Lubrza, w zakresie: 
  2. powiększenia budynku usługowego z częścią biurowo-socjalną,
  3. dodania hotelu robotniczego,
  4. dodania budynku ochrony,
  5. dodania 5 zbiorników gazu płynnego,
  6. powiększenia odparowującego (szczelnego) zbiornika wód opadowych/pożarowych,
  7. dodania odparowującego (szczelnego) zbiornika wód opadowych.

 

 

Z treścią zmiany decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie organu – Starostwie Powiatowym w Świebodzinie, Budynek B, ul. Piłsudskiego 18 – Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska, pokój nr 9, po uprzednim kontakcie telefonicznym pod nr tel. 68 475 53 32 w godzinach pracy urzędu (poniedziałek 8:30 – 16:45, wtorek – nieczynne, środa i czwartek 8:30 – 15:15, piątek 8:30 – 13:45).

Materiały

BOŚ.6740.3.25.2022 - dec. 214.2022 z 21.10.2022 r.
BOŚ67403252022​_-​_dec​_2142022​_z​_21102022​_r.pdf 0.21MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.10.2022 07:45 Joanna Grociak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Grociak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
BOŚ.6740.3.25.2022 - dec. 214.2022 z 21.10.2022 r. 1.0 21.10.2022 07:45 Joanna Grociak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}