Zakup używanego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony na potrzeby Gminy Dobroń
07.11.2023
Postępowanie poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych, prowadzone w oparciu o rozdział 3 Regulaminu udzielania zamówień publicznych
1. Zamawiający: Gmina Dobroń
Adres Zamawiającego:
95-082 Dobroń, ul. 11 Listopada 9
NIP: 7311929836 REGON: 730934625
Telefon: 43/ 67 72 130, 67 72 683 fax: 43/ 67 72 679
e-mail: sekretariat@dobron.ug.gov.pl, strona internetowa: www.dobron.ug.gov.pl
Godziny pracy: poniedziałek 8°° - 16°°
wtorek – piątek 7³º - 15³°
ogłasza przetarg publiczny na: roboty budowlane, usługi, dostawy *
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup używanego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony na potrzeby Gminy Dobroń” wraz z dostawą do realizacji zadań komunalnych.
2.1. Wymagania formalne
a) Samochód musi być sprzedany na fakturę VAT.
b) Samochód musi spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy.
c) Samochód musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
d) Samochód może być sprowadzony zza granicy ale musi być po wszystkich opłatach celno-skarbowych, przygotowany do rejestracji.
e) Samochód z ważnym przeglądem technicznym.
2.2. Minimalne parametry techniczne samochodu
a) Rok produkcji: 2017 lub nowszy,
b) Paliwo: diesel,
c) Skrzynia biegów: manualna lub automatyczna,
d) kabina minimum 6 osób,
e) Ładowność: min. 900 kg,
f) Przebieg: nie więcej jak 120.000 km (na wezwanie zamawiającego wykonawca
przedłoży raport historii pojazdu np. „autoDNA” lub inny,
g) Liczba osi: 2,
h) ABS,
i) poduszka kierowcy,
j) klimatyzacją
k) elektryczne szyby(przód),
l) Skrzynia ładowna minimum 4,5 m2 zabudowana plandeką wysokość minimum 1,5 m
ł) Opony: bieżnik min. 60%,
n) koło zapasowe sprawne,
m) hak holowniczy,
o) Stan techniczny i wizualny samochodu - dobry, bez zastrzeżeń,
p) Stan techniczny wnętrza kabiny - dobry, bez zastrzeżeń,
2.3. Pozostałe wymagania Zamawiającego
a) Gwarancja obejmująca wszystkie podzespoły mechaniczne i blacharskie oraz elektronikę w kabinie i klimatyzację.
b) Okres gwarancji minimum 3 miesiące, liczony od daty protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia. W formularzu ofertowym należy wpisać proponowaną długość gwarancji (ilość miesięcy).
c) W okresie gwarancyjnym wszelkie koszty związane z naprawą podlegającą gwarancji oraz dojazdem serwisanta ponosi Wykonawca.
d) Podjęcie naprawy gwarancyjnej samochodu maksymalnie do 5 dni roboczych od chwili zgłoszenia w miejscu postoju samochodu, a długotrwałe techniczne naprawy winny być dokonane w terminie i miejscu uzgodnionym pisemnie przez obie strony umowy.
e) Wykonawca przekazując przedmiot zamówienia dostarczy Zamawiającemu dwa komplety kluczyków oraz wszelkie wymagane dokumenty, certyfikaty, atesty, homologacje, niezbędne do zarejestrowania pojazdu i dopuszczenia do ruchu po drogach publicznych itp.
f) Samochód w dniu wydania Zamawiającemu nie może posiadać wgnieceń i innych widocznych uszkodzeń mechanicznych, za wyjątkiem normalnych śladów wynikających z eksploatacji.
g) Wykonawca zobowiązuje się przenieść na własność Zamawiającego ten konkretny pojazd, który zaoferuje w formularzu ofertowym, zgodny z zawartym w SIWZ opisem przedmiotu zamówienia.
h) Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się wydać Zamawiającemu samochód po przeglądzie i wymianie olejów (silnik ) i filtrów (olej kabina) z pełnym zbiornikiem paliwa oraz pełnymi zbiornikami płynów eksploatacyjnych.
i) Samochód zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego.
3. Kod i nazwa określona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)
Pojazdy silnikowe do transportu towarów 3413000-7
4. Termin wykonania zamówienia: do 22.12.2023r.
5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania spełnienia tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) Kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z realizacją zamówienia.
b) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań.
c) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów określonych w pkt. 10 ppkt. 2 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu publicznym zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
3. Stosownie do brzmienia art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”, z niniejszego zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
Zamawiający nie żąda potwierdzenia.
7. Wymagania dotyczące wadium, jeżeli zamawiający żąda wniesienia wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia:
Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia.
9. Termin związania ofertą:
1) Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni.
2) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3) Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
4) Wykonawca, który nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania.
10. Sposób przygotowania ofert zgodnie z formularzem ofertowym.
1. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zawartość oferty i sposób jej sporządzenia musi być zgodny ze wszystkimi postanowieniami niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu publicznym.
2. Na ofertę składają się:
a) formularz oferty;
b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
3. W tytule na kopercie należy wpisać: Zakup używanego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony na potrzeby Gminy Dobroń.
4. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie faksu lub drogą elektroniczną.
5. Oferta winna być sporządzona w języku polskim, napisana na maszynie do pisania, komputerze lub pismem ręcznym, nieścieralnym atramentem lub długopisem. W przypadku dołączenia do oferty dokumentów w języku obcym Zamawiający zastrzega, że mają one być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
6. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
7. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w obrocie prawnym zgodnie z danymi ujawnionymi w dokumentach rejestrowych firmy lub osobę(y), która m.in. otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwo(a) do podpisania oferty od osób o których mowa wyżej. Podpis winien być opatrzony imienną pieczęcią Wykonawcy lub Pełnomocnika.
8. Forma dokumentów i oświadczeń:
a) dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty składa się w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Pełnomocnika zgodnie z opisem z ppkt. 4.
b) oferta, pod rygorem nieważności, powinna być napisana w języku polskim. Dokumenty składane wraz z ofertą sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
9. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
11. Miejsce i termin złożenia oferty:
1) Oferty należy składać do 22 listopad 2023 r. do godziny 1000 w siedzibie Zamawiającego – Urzędzie Gminy w Dobroniu, ul. 11 Listopada 9, 95-082 Dobroń.
2) Otwarcie ofert odbędzie się dnia 22 listopada 2023 r. o godzinie 1030 w siedzibie Zamawiającego – Urzędzie Gminy w Dobroniu, ul. 11 Listopada 9, 95-082 Dobroń.
12. Opis sposobu obliczenia ceny.
Wykonawca wylicza cenę ofertową zgodnie z formularzem ofertowym.
13. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.
Cena ofertowa (100%)
Liczba przyznanych punktów w ramach tego kryterium zostanie określona według wzoru:
Cn/Cbo x 100
Gdzie:
Cn – najniższa cena ofertowa
Cbo – cena badanej oferty
Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w ogłoszeniu o zamówieniu publicznym. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.
14. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo projekt umowy:
Wzór umowy stanowi załącznik do ogłoszenia o zamówieniu publicznym.
a) Warunki płatności: Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, po dostarczeniu i protokolarnym odbiorze samochodu w ciągu 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
15. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcą:
a) Tomasz Ignaczak tel. 43/ 677 21 30 wew. 136, 506138 228,
e-mail sekretariat@dobron.ug.gov.pl
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru wykonawcy bez podania przyczyny.
17. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobroń, ul. 11 listopada 9, 95-082 Dobroń;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Dobroń jest Pani/Pani Monika Dregier, e-mail: biuro@koordynator.bhp.pl, tel. 607 580 180 *;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na “Zakup używanego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony na potrzeby Gminy Dobroń” z dnia 07.11.2023 r.” nr 272.14.2023 prowadzonym w trybie ogłoszenia o zamówieniu publicznym;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami prawa;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest warunkiem zawarcia umowy, jednakże niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora może skutkować odrzuceniem oferty;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Materiały
Ogłoszenie SKAN.pdfOgłoszenie_SKAN.pdf 1.20MB Wzór umowy na dostawę - zakup używanego samochodu do 35 t.docx
Wzór_umowy_na_dostawę_-_zakup_używanego_samochodu_do_35_t.docx 0.02MB Załącznik_nr_1_-_Formularz_ofertowy SC.doc
Załącznik_nr_1_-_Formularz_ofertowy_SC.doc 0.04MB Informacja o ofertach złożonych w postępowaniu.pdf
Informacja_o_ofertach_złożonych_w_postępowaniu.pdf 0.09MB Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf
Zawiadomienie_o_unieważnieniu_postępowania.pdf 0.09MB
- Pierwsza publikacja:
- 07.11.2023 19:29 Marcin Cieślak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Tomasz Ignaczak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zakup używanego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony na potrzeby Gminy Dobroń | 4.0 | 23.11.2023 10:32 Marcin Cieślak |
Zakup używanego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony na potrzeby Gminy Dobroń | 3.0 | 22.11.2023 16:33 Marcin Cieślak |
Zakup używanego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony na potrzeby Gminy Dobroń | 2.0 | 08.11.2023 08:36 Marcin Cieślak |
Zakup używanego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony na potrzeby Gminy Dobroń | 1.0 | 07.11.2023 19:29 Marcin Cieślak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP