W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Deklaracja dostępności

Deklaracja Dostępności dla strony internetowej www.gopsslupca.pl

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupcy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słupcy.

  • Data publikacji strony internetowej: 2022-04-01.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-04-01.

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Oświadczenie sporządzono dnia: 2022-04-04.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Anna Kubicka, gops@gopsslupca.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 632743676. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich

Dostępność architektoniczna

Adres

  1. wielkopolskie
  2. słupecki
  3. Słupca
  4. Słupca
  5. Sienkiewicza 16
  6. 62-400 Słupca

Parking

  1. Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 2 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
  2. Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.
  3. Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 30 metrów.
  4. Parking jest bezpłatny.
  5. Miejsca parkingowe znajdują się przy wejściu do budynku.

Pies asystujący

  1. Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.

Wejście do budynku

  1. Do wejścia prowadzą schody.
  2. Przy schodach znajduje się poręcz.
  3. Do wejścia doprowadzona jest stała pochylnia o nachyleniu %.
  4. Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
  5. Otwierają się na zewnątrz.
  6. Otworzenie drzwi wymaga dużej siły.
  7. Drzwi mają wygodną i ergonomiczną klamkę.
  8. Skorzystaj z dzwonka przy drzwiach.
  9. Zadzwoń 63 274-36-76 udzielimy pomocy

Przestrzeń za wejściem

  1. Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.

Ciągi poziome

  1. Pomieszczenia znajdują się na 2 kondygnacjach.
  2. Część korytarzy nie jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach.

Ciągi pionowe

Schody

  1. Przy schodach znajduje się poręcz wzdłuż całego ciągu.
  1. Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów
{"register":{"columns":[]}}