Grupa 9-cio godzinna
7.00 - 8.00 | - oddział zbiorczy, grupy łączone - schodzenie się dzieci do przedszkola - zabawy służące realizacji pomysłów i zainteresowań dzieci |
8.00 - 8.30 | - rozmowy w oparciu o oglądane ilustracje, ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe, słuchowe, gramatyczne, itp. |
8.30 - 8.50 | - prace porządkowe |
8.50 - 9.00 | - czynności higieniczne - przygotowanie do śniadania |
9.00 - 9.30 | - śniadanie doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków, kulturalnego zachowania się przy stole - przygotowanie do zajęć |
9.30 - 11.50 | - spacery, wycieczki, gry i zabawy terenowe; pobyt w ogrodzie przedszkolnym - realizacja zajęć edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą - zabawa ruchowa - zabawy utrwalające zdobyte informacje i wiadomości |
11.50 - 12.00 | - czynności higieniczne - przygotowanie do obiadu |
12.00 - 12.30 | - obiad |
12.30 - 13.00 | - indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju dzieci |
13.00 - 13.50 | - odpoczynek przy muzyce, słuchanie bajek - tworzenie sytuacji edukacyjnych sprzyjających twórczości plastycznej, muzycznej, ruchowej, werbalnej dzieci, zabawy o charakterze poszerzającym temat, zabawy w ogrodzie przedszkolnym lub zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy w teatr, prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym |
13.50 - 14.00 | - czynności porządkowe i samoobsługowe - przygotowanie do podwieczorku |
14.00 - 14.30 | - podwieczorek |
14.30 - 16.00 | - zabawy zorganizowane lub dowolne z inicjatywy dzieci - zabawy i gry edukacyjne przy stolikach - czytanie bajek - ćwiczenia grafomotoryczne - prace porządkowe w sali i na półkach indywidualnych - rozchodzenie się dzieci |
15.00 - 16.00 | - oddział zbiorczy, grupa łączona |