W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Punkty Obsługi Klienta

Punkt Obsługi Klienta
Centrum Handlowe M1

ul. Szkubacza 1
41-800 Zabrze
tel.: (32) 274-32-61
e-mail: umz@um.zabrze.pl

Czynne:

  • środa:10.00-17.00

Informacja jest w zakładce https://miastozabrze.pl/dla-mieszkancow/5457-2/dofinansowanie/program-ograniczania-niskiej-emisji-pone/

 

Wydział Obsługi Klienta

Punkt Obsługi Klienta
Parter przy wejściu głównym do budynku Urzędu Miejskiego

ul. Powstańców Śląskich 5-7
41-800 Zabrze

E-mail: umz@um.zabrze.pl
Telefon: (32) 373 33 46 

czynne:
poniedziałek w godz. 7.30 – 17.00
wtorek – piątek w godz. 7.30 – 15.30

 

Zakres działania Punktów Obsługi Klienta

  • Udzielanie informacji na temat zadań i kompetencji poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu, ich lokalizacji i godzin pracy;
  • Wydawanie wszelkich wniosków i druków obowiązujących w Urzędzie Miejskim w Zabrzu;
  • Udzielanie informacji w sprawie prawidłowego wypełnienia druków;
  • Przyjmowanie pism i wniosków, kierowanych do Urzędu za wyjątkiem wniosków w sprawach meldunkowych, dotyczących dowodów osobistych, paszportów, praw jazdy oraz rejestracji pojazdów i działalności gospodarczej;
{"register":{"columns":[]}}