W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Biuro Prezydenta Miasta

Biuro Prezydenta Miasta
Dyrektor Biura Prezydenta Miasta Łukasz Urbańczyk

ul. prof. Zbigniewa Religi 1,
41-800 Zabrze
Telefon: 32 273 94 32 
E-mail: sekretariat_bpm@um.zabrze.pl 

Godziny pracy:
poniedziałek - piątek w godz. 7.30-15.30

Do zakresu działania Biura Prezydenta Miasta należy w szczególności:
1) Wykonywanie zadań przez Rzecznika Prasowego,
2) koordynowanie i obsługa spotkań Prezydenta i Zastępców Prezydenta z mieszkańcami, grupami środowiskowymi, zawodowymi, stowarzyszeniami i innymi w zakresie:
• organizacyjnym (uzgadnianie terminów, współpraca z inicjatorem/organizatorem, logistyka, ew. prowadzenie spotkania),
• merytorycznym (przygotowanie prezentacji),
• technicznym (zapewnienie sprzętu – rzutnik, laptop, aparat fotograficzny, nagłośnienie),
• promocyjnym i medialnym (we współpracy z Wydziałem Kontaktów Społecznych i Wydziałem Promocji, Turystyki i Sportu oraz Biurem Współpracy z Zagranicą w przypadku spotkań zagranicznych),
3) towarzyszenie Prezydentowi i Zastępcom Prezydenta podczas spotkań,
4) sporządzanie protokołów, notatek ze spotkań Prezydenta i Zastępców Prezydenta oraz przekazywanie w razie potrzeby wykazów ustaleń podjętych na nich wydziałom, zgodnie z kompetencjami w celu ich realizacji,
5) prowadzenie terminarza z rozkładem pracy Prezydenta, protokołowanie i gromadzenie protokołów z narad prezydenckich,
6) przygotowywanie sprawozdań z prac Prezydenta Miasta,
7) współpraca z Członkami Kierownictwa w sprawach dotyczących udziału przedstawicieli Urzędu w spotkaniach zewnętrznych,
8) obsługa kancelaryjna poczty wpływającej do Prezydenta oraz do Zastępców Prezydenta, jej prawidłowy podział i przekazanie pracownikom po dekretacji, w tym prowadzenie spisów spraw,
9) zabezpieczanie dokumentów, ich sortowanie, porządkowanie, a także prowadzenie spisów ułatwiających szybki dostęp do dokumentów,
10) prowadzenie sekretariatów Prezydenta i Zastępców Prezydenta, w tym obsługa spotkań Prezydenta i Zastępców Prezydenta, zgodnie z zasadami savoir vivre,
11) zapewnienie obsługi wyjazdów służbowych Prezydenta i Zastępców Prezydenta.

{"register":{"columns":[]}}