W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Deklaracja dostępności

Bursa Szkolna zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej oraz strony podmiotowej BIP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. 

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej https://samorzad.gov.pl/bursa-ostrowiec

Data publikacji strony internetowej: 2012.09.01. Data ostatniej dużej aktualizacji:  2020.08.30.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne elementy i treści

  • W części filmów nie ma napisów dla osób niesłyszących i Głuchych.
  • Część publikowanych dokumentów w formie PDF lub JPG nie posiada osadzonej czcionki.  Nie czytelne przez czytniki ekranu dokumenty można rozpoznać narzędziem OCR. W przypadku braku możliwości skorzystania z takiego narzędzia prosimy
    o kontakt telefoniczny w celu udostępnienia w odpowiednim formacie danego dokumentu.
  • Niektóre materiały graficzne (zdjęcia) nie mają w pełni dokładnych opisów.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji: 2021.06.23. 

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024.03.26.

Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Potrzebujesz informacji w innej formie niż prezentowana na stronie internetowej? Skontaktuj się z nami! 

W zgłoszeniu podaj:

  • adres internetowych strony, na której jest niedostępna dla Ciebie treść,
  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail
  • informacje, jaki sposób przekazania informacji jest dla Ciebie najwygodniejszy
    (np. druk powiększony, alfabet Braille’a, informacja dźwiękowa),

Na tej stronie internetowej są problemy, które według Ciebie, wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej? Zgłoś to do nas.

Za wszystkie kwestie związane z dostępnością cyfrową i udostępnianiem treści z tej strony internetowej odpowiada dyrektor bursy - Krzysztof Hapczyn. Możesz skontaktować się z nim mailowo - sekretariat@bursaostrowiec.pl lub telefonicznie – 41 247 61 49.

 

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej bursa_szkolna.bip.gov.pl

Data publikacji strony internetowej: 2019.03.06. Data ostatniej dużej aktualizacji:  2021.03.31.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

 

Niedostępne elementy i treści

  • Brak możliwości ustawienia wystarczającego kontrastu tekstu w stosunku do koloru tła strony.
  • Po powiększeniu tekstu do 200% niektóre treści na stronie mogą nie być w pełni użyteczne.
  • Brak możliwości przeglądania treści w wybranej orientacji wyświetlania (w pionie lub w poziomie) bez jej przewijania w poziomie.
  • Część publikowanych dokumentów w formie PDF lub JPG nie posiada osadzonej czcionki.  Nie czytelne przez czytniki ekranu dokumenty można rozpoznać narzędziem OCR. W przypadku braku możliwości skorzystania z takiego narzędzia prosimy
    o kontakt telefoniczny w celu udostępnienia w odpowiednim formacie danego dokumentu.

Data sporządzenia deklaracji: 2021.06.23. 

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2021.06.23.

 

Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Potrzebujesz informacji w innej formie niż prezentowana na stronie internetowej? Skontaktuj się z nami! 

W zgłoszeniu podaj:

  • adres internetowych strony, na której jest niedostępna dla Ciebie treść,
  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail
  • informacje, jaki sposób przekazania informacji jest dla Ciebie najwygodniejszy
    (np. druk powiększony, alfabet Braille’a, informacja dźwiękowa),

Na tej stronie internetowej są problemy, które według Ciebie, wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej? Zgłoś to do nas.

 

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością 

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni
od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści,
z Twojego zgłoszeniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę do Dyrektora Bursy Szkolnej os. Słoneczne 48 w Ostrowcu Świętokrzyskim. Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań związane z dostępnością cyfrową możesz zgłosić je do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Dostępność architektoniczna

Bursa Szkolna os. Słoneczne 48, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

  1. Budynek posiada 3 kondygnacje naziemne oraz podpiwniczenie
  2. Do budynku można dojechać samodzielnie lub za pomocą środków komunikacji miejskiej.
  3. W odległości ok 220 metrów  od wejścia znajduje się przystanek autobusowy Iłżecka 03 oraz w odległości ok. 320 metrów - przystanek Iłżecka 02.
  4. Przy budynku znajduje się parking dla pracowników, interesantów oraz wychowanków Bursy Szkolnej.
  5. Do budynku prowadzi jedno wejście od usytuowane po środku budynku od strony wschodniej.
  6. Przy drzwiach wejściowych znajduje się dzwonek elektryczny.
  7. Portiernia znajduje się po lewej stronie od wejścia
  8. Na poziom parteru oraz wyższych pięter prowadzą schody.
  9. Budynek nie jest wyposażony w windę.
  10. Obsługa osób z niepełnosprawnością ruchową odbywa się w punkcie usytuowanym
    w pobliżu wejścia do budynku.
  11. Do budynku i jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  12. W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
  13. W budynku nie ma oznaczeń kontrastowych, w druku powiększonym lub w języku Braille`a dla osób niewidomych i słabowidzących.
  14. Bursa Szkolna nie zapewnia tłumaczy w języku migowym.
  15. Budynek od poziomu portierni nie jest przygotowany do obsługi osób na wózkach inwalidzkich.

Aplikacje mobilne

Bursa Szkolna nie posiada aplikacji mobilnych.

{"register":{"columns":[]}}