Koordynator dostępności
Nasz koordynator dostępności, który odpowiada za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowcu Świętokrzyskim, monitoruje zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami i planuje działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności.
Zadania Koordynatora dostępności:
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowcu Świętokrzyskim,
- Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2019 r. poz. 1696 z późn. zm.),
- Monitorowanie działalności Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowcu Świętokrzyskim w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- Sporządzanie raportu zbiorczego o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- Koordynator dostępności - Sylwester Misiura
- tel. 41 249 94 08
- e-mail: sylwester.misiura@pcpr.ostrowiec.pl
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnienu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 poz. 1062)
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 09.02.2023 08:55 Sylwester Misiura
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Sylwester Misiura
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator dostępności | 1.0 | 09.02.2023 08:55 Sylwester Misiura |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP