W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót
Zarys domku z sercem obok napis senior+

Wycieczka Klubu “Senior+” na Wigry i do Augustowa

09.06.2023

Członkowie Klubu senior+ przed wejściem do muzeum wigier

Dnia 06.06.2023r. mieliśmy okazję wziąć udział w wycieczce na Wigry i do Augustowa. Pierwszym punktem wycieczki było Muzeum Wigierskiego Parku Narodowego. Dzięki przewodnikowi i interaktywnym wystawom mieliśmy możliwość bardziej poznać historię nadwigierskiego krajobrazu, głębin jezior, rzek , ekosystemu lądowego i docenić jego piękno oraz znaczenie dla ochrony przyrody. Po wizycie w muzeum udaliśmy się do Pokamedulskiego Klasztoru w Wigrach. Przewodnik opowiedział nam o historii tego miejsca. Odwiedzenie Klasztoru Pokamedulskiego było dla nas nie tylko podróżą w przeszłość, ale również doświadczeniem duchowym.

Po wizycie w tych dwóch  miejscach pojechaliśmy do Augustowa, gdzie wspólnie zjedliśmy  obiad i się integrowaliśmy. Ostatnim punktem naszej wycieczki był rejs statkiem do Studzienicznej. Rejs szlakiem papieskim w Augustowie pozwolił nam zbliżyć się do historii i duchowości papieża św. Jana Pawła II, jednocześnie ciesząc się urodą jeziora Necko i okolicy.

Współfinansowane w ramach Programu wieloletniego Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Senior+” na lata 2021-2025