W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Wydział Organizacyjno–Finansowy

Wydział Organizacyjno – Finansowy
Naczelnik Wydziału Dorota Tomczyk

ul. Powstańców Śląskich 5-7
41-800 Zabrze
Nr pokoju 303
Telefon: +48 32 37 33 353
E-mail: sekretariat_wof@um.zabrze.pl

Godziny pracy:
poniedziałek - piątek w godz. 7.30 - 15.30.

Do zakresu działania Wydziału Organizacyjno – Finansowego należy w szczególności:
1) prowadzenie centralnego rejestru umów,
2) prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem Urzędu,
3) gospodarowanie składnikami majątku trwałego i wyposażenia Urzędu,
4) prowadzenie ewidencji majątku trwałego, środków trwałych i wyposażenia Urzędu,
5) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku Urzędu,
6) koordynacja i nadzór nad przebiegiem przeprowadzek komórek organizacyjnych Urzędu,
7) prowadzenie ewidencji pieczęci Urzędu i pieczątek służbowych,
8) organizacja obsługi transportowej zgodnie z zakresem Urzędu,
9) zapewnienie obsługi wyjazdów służbowych Prezydenta Miasta i Członków Kierownictwa Urzędu.
10) opracowywanie i nadzorowanie realizacji planów ewakuacyjnych Urzędu,
11) prowadzenie spraw pracowników Urzędu związanych z realizacją regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

{"register":{"columns":[]}}