W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Wydział Obsługi Klienta

Wydział Obsługi Klienta
Naczelnik Wydziału Monika Gołasz

ul. Wolności 286
41-800 Zabrze
Nr pokoju 401
Telefon: +48 32 37 33 371 
E-mail: sekretariat_wok@um.zabrze.pl

Godziny pracy:
poniedziałek - piątek w godz. 7.30 - 15.30.

Do zakresu działania Wydziału Obsługi Klienta należy w szczególności:

Zadania realizowane przez Zespół ds. Archiwum Zakładowego:
1) prowadzenie archiwum zakładowego,
2) wykonywanie zadań w zakresie rzeczy znalezionych,
3) koordynowanie prawidłowego obiegu dokumentów z zapewnieniem przestrzegania przepisów instrukcji kancelaryjnej.

Zadania realizowane przez Referat Obsługi Kancelaryjnej:
1) tworzenie standardów obsługi klienta,
2) koordynowanie Sali Obsługi Klienta i prowadzenie Punktów Obsługi Klienta,
3) prowadzenie kancelarii ogólnej Urzędu,
4) prowadzenie spraw związanych z publikowaniem ogłoszeń oraz związanych z doręczeniami,
5) wydawanie wydruków aktów normatywnych lub innych aktów prawnych klientom Urzędu,
6) prowadzenie obsługi skrzynek kontaktowych, w szczególności ePUAP i SEKAP,

{"register":{"columns":[]}}