W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
Miejski Rzecznik Konsumentów Agnieszka Kordasiewicz

ul. Wolności 286
41-800 Zabrze
Telefon: +48 32 373 33 04 
E-mail: sekretariat_brk@um.zabrze.pl, rzecznik_konsumenta@um.zabrze.pl

Godziny pracy:
poniedziałekw godz. 7.30 – 17.00
wtorek – piątek w godz. 7.30 – 15.30

Rzecznik konsumentów wykonuje zadania samorządu powiatowego w zakresie ochrony praw konsumentów.

Podstawowym zadaniem rzecznika konsumentów jest pomoc i ochrona praw oraz interesów konsumentów w indywidualnych sporach z przedsiębiorcami, wynikających z zawartych umów konsumenckich.

Miejski Rzecznik Konsumentów zapewnia pomoc prawną wyłącznie konsumentom tj. osobom fizycznym dokonującym czynności prawnych niezwiązanych bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową ( art. 21¹ Kodeksu cywilnego), zamieszkałym na terenie miasta Zabrze.

Mieszkańcy Zabrza mogą uzyskać pomoc prawną w sprawach konsumenckich:
• osobiście
• telefonicznie
• korespondencyjnie, za pośrednictwem poczty i poczty elektronicznej.

{"register":{"columns":[]}}