W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Biuro Rady Miasta

Biuro Rady Miasta
Naczelnik Wydziału Aleksandra Jurecka

ul. prof. Zbigniewa Religi 1
41-800 Zabrze
Nr pokoju 68
Telefon: +48 32 27 39 750  
Fax: +48 32 27 39 700
E-mail: sekretariat_brm@um.zabrze.pl

Godziny pracy:
poniedziałek – piątek w godz. 7.30 – 15.30

Do zakresu działania Biura Rady Miasta należy w szczególności:
1) organizacyjna i techniczna obsługa związana z przygotowaniem sesji Rady Miasta i posiedzeń komisji Rady Miasta,
2) organizacyjno-finansowa obsługa Przewodniczącego Rady Miasta oraz Rady Miasta,
3) zapewnienie prawidłowej obsługi Prezydenta w zakresie zadań związanych z Radą Miasta,
4) obsługa skarg kierowanych do Rady Miasta,
5) koordynacja działalności i utrzymanie siedzib jednostek pomocniczych Miasta,
6) prowadzenie rejestrów: uchwał Rady Miasta, wniosków i opinii komisji Rady Miasta, interpelacji, zapytań i wniosków radnych.

{"register":{"columns":[]}}