W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Klauzula informacyjna – oświadczenia majątkowe

Wypełniając obowiązek wynikający z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - dalej: RODO,   Urząd Gminy Olszanka  informuje, że:

 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Wójt Gminy Olszanka  którego siedzibą jest   Urząd Gminy Olszanka      49-332  Olszanka   16  email: ug@olszanka.pl
  2. W sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail:  kancelaria@kancelaria-zp.pl  tel. 71  374 17 13.       
    lub listownie na adres:  Urząd Gminy Olszanka      49-332  Olszanka 16 
  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu dokonania analizy złożonych oświadczeń majątkowych zgodnie z nałożonym obowiązkiem ustawowym.
  2. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z nałożonym obowiązkiem ustawowym, tj. realizacją zadań związanych z przyjmowaniem,  analizowaniem, przekazywaniem oświadczeń majątkowych na podstawie art. 24h ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
  3. W związku z przetwarzaniem danych w celu określonym w pkt 3  i 4 Pani/Pana dane będą udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych - odbiorcami danych będą:
  1. inne podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
  2. osoby wnioskujące o dostęp do informacji publicznej – dot. części A oświadczenia majątkowego.
  1. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 lat, liczonych od roku następnego w którym złożono oświadczenie.
  3. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania (poprawienia). Każde z tych żądań będzie przez administratora rozpatrzone zgodnie z przepisami RODO.
  1. W przypadku uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie tych danych mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  2. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
  3. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu  decyzji, w tym również profilowaniu.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.07.2023 14:27 Piotr Forysiak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Składający oświadczenie / Barbara Sulima
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Klauzula informacyjna – oświadczenia majątkowe 1.0 17.07.2023 14:27 Piotr Forysiak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}