System powiadamiania SMS – prośba o rejestrację
21.02.2022
Uprzejmie informuję iż Urząd Miasta i Gminy Margonin uruchomił System Powiadamiania SMS. Jest to bezpłatny kanał przekazu informacji skierowany do mieszkańców naszej gminy.
Urząd Miasta i Gminy Margonin decyzję o wdrożeniu Systemu Powiadamiania SMS na terenie naszej gminy podjął w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców, szybsze przekazywanie informacji oraz zaznajomienie z wydarzeniami mającymi miejsce na terenie gminy.
Mieszkańcy naszej Gminy mogą się zarejestrować w systemie poprzez formularz dostępny na naszej stronie internetowej, pod adresem: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-margonin/system-powiadamiania-sms. Rejestracja jest w pełni darmowa, mieszkaniec nie ponosi żadnych płatności związanych z otrzymywaniem wiadomości SMS na swój telefon. Wyrażenie chęci dołączenia do systemu powiadomień oznacza pełną anonimowość. W systemie są tylko nasze dane kontaktowe tj. numer telefonu komórkowego i miejscowość zamieszkania.
Dzięki Systemowi Powiadamiania SMS jego odbiorcy otrzymają niezwłocznie pilne komunikaty z Urzędu Miasta i Gminy Margonin. To także doskonały kanał przekazu komunikatów urzędowych oraz promocji ważnych wydarzeń lokalnych, imprez kulturalnych i sportowych czy też planowanej przerwie w dostawie wody.
Urząd będzie przekazywał wyłącznie najważniejsze informacje, a ich częstotliwość nie będzie uciążliwa dla odbiorców.
/-/ Janusz Piechocki
Burmistrz Miasta i Gminy Margonin