W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zgłoszenie nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych

Kto może wystąpić z wnioskiem

Posiadacz dowodu osobistego, w przypadku podejrzenia nieuprawnionego wykorzystania jego danych osobowych, może zgłosić osobiście ten fakt organowi dowolnej gminy w celu unieważnienia posiadanego dowodu osobistego.

Zgłoszenia dokonuje się na formularzu zgłoszenia podejrzenia nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych. Można je również dokonać na piśmie utrwalonym w postaci elektronicznej, po opatrzeniu kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym, w organie gminy, który wydał dowód osobisty.

W imieniu osoby nieposiadającej zdolności do czynności prawnych lub posiadającej ograniczoną zdolność do czynności prawnych zgłoszenia dokonuje rodzic, opiekun lub kurator.

Zgłoszenia nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych może dokonać pełnomocnik składając pełnomocnictwo szczególne do dokonania zgłoszenia.

Opłaty

Brak opłat.

Termin i sposób załatwienia sprawy

Niezwłocznie.

Wymagane dokumenty

Formularz zgłoszenia podejrzenia nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych (formularz można uzyskać w siedzibie gminy lub można wydrukować z załącznika poniżej).

Materiały

Formularz zgłoszenia podejrzenia nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych
formularz-zgloszenia-podejrzenia-nieuprawnionego-wykorzystania-danych-osobowych.PDF 0.27MB
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
szczegolowe-informacje-dotyczace-przetwarzania-danych-osobowych.pdf 0.17MB
{"register":{"columns":[]}}