W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Janowcu Wielkopolskim

10.01.2021

Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Janowcu Wielkopolskim

Informacja BIP

Zwołuję posiedzenie Komisji  Skarg, Wniosków i Petycji, które odbędzie  się:

    

 10 stycznia 2022 r. /poniedziałek/ o godzinie 1400 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim przy ul. Gnieźnieńskiej 3a

z następującym porządkiem obrad:

 

  1. Sprawy porządkowe: otwarcie, stwierdzenie obecności, przyjęcie porządku obrad.
  2. Rozpatrzenie petycji z dnia 21 grudnia 2021 r.
  3. Zapytania i wolne głosy.
  4. Zakończenie.

                                                                

   

Przewodniczący Komisji

                                                         /-/    Leszek Rutkowski

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.01.2022 15:02 Daria Czechowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Leszek Rutkowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Janowcu Wielkopolskim 2.0 05.01.2022 07:44 Łukasz Maciejewski
Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Janowcu Wielkopolskim 1.0 04.01.2022 15:02 Daria Czechowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}