W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Janowcu Wielkopolskim

07.06.2021

Posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Janowcu Wielkopolskim

Zwołuję posiedzenie Komisji  Rewizyjnej, które odbędzie  się:
    
7 czerwca 2021 r. /poniedziałek/ o godzinie 13.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim przy ul. Gnieźnieńskiej 3a,

z następującym porządkiem obrad:

1.    Sprawy porządkowe: otwarcie, stwierdzenie obecności, przyjęcie porządku obrad.
2.    Zapoznanie się z udzielaniem zamówień publicznych dokonanych przez Urząd Miejski – kontrola dowolnie wybranego przetargu.
3.    Ocena działalności Zakładu Usług Miejskich w Janowcu Wielkopolskim. 
4.    Ocena funkcjonowania systemu odpadów komunalnych – ściągalność opłat.
5.    Zapoznanie się ze sprawozdaniem z działalności Ochotniczych Straży Pożarnych za 2020 r.
6.    Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zlecenia przeprowadzenia kontroli przez  Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Janowcu Wielkopolskim.
7.    Zapytania i wolne głosy.
8.    Zakończenie.
                                                                
                                   Przewodniczący komisji

                                           Henryk Zygaj
 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.05.2021 10:38 Daria Czechowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Henryk Zygaj
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Janowcu Wielkopolskim 1.0 26.05.2021 10:38 Daria Czechowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}