Platforma zakupowa
Ze względu na postępujący proces elektronizacji zamówień publicznych, uruchamiamy Platformę Zakupową , która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych w zakresie zakupów poniżej (postępowania regulaminowe) oraz powyżej progu (zgodnie z Prawem zamówień publicznych). Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Począwszy od 1 stycznia 2020 roku nasi Zamawiający będą wysyłać do Państwa, poprzez https://platformazakupowa.pl/ , zaproszenia do składania ofert w wersji elektronicznej. Jak to wygląda w praktyce: ● Każdorazowo otrzymają Państwo w mailu od prowadzącego postępowanie link kierujący bezpośrednio do postępowania, ● Na stronie postępowania znajdą Państwo pełną dokumentację (SIWZ, OPZ i inne niezbędne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia) , ● Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych pól składających się na formularz, klikając przycisk "Złóż ofertę", prześlą Państwo ofertę do Zamawiającego. ● W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych (Pzp) wymagane będzie podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czytaj więcej) Dodatkowo, zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze otwarte zapytania ofertowe na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/janowiecwlkp Aby składać oferty, nie muszą Państwo zakładać konta na https://platformazakupowa.pl/. Zachęcamy jednak do założenia konta oraz zapisania się do naszego katalogu Wykonawców, gdyż dzięki temu będą Państwo mogli otrzymywać od nas dopasowane zaproszenia do postępowań. Jedynym wymogiem do spełnienia z Państwa strony, by móc składać oferty, jest dostęp do Internetu oraz jednej z popularnych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla, Firefox, Google Chrome. Dodatkowo, w zamówieniach zgodnych z Pzp, muszą Państwo posiadać ważny kwalifikowany podpis elektroniczny (wymóg prawny w całej Unii Europejskiej). W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta 22 101 02 02 (pn-pt od 8:00 do 17:00). Jesteśmy przekonani, że ten nowy wymiar współpracy między nami przyniesie wymierne korzyści obu stronom. |
- Pierwsza publikacja:
- 23.12.2020 12:38 Michał Szczepanek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- UM w Janowcu Wielkopolskim
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Platforma zakupowa | 8.0 | 23.12.2020 12:56 Michał Szczepanek |
Platforma zakupowa | 7.0 | 23.12.2020 12:55 Michał Szczepanek |
Platforma zakupowa | 6.0 | 23.12.2020 12:54 Michał Szczepanek |
Platforma zakupowa | 5.0 | 23.12.2020 12:54 Michał Szczepanek |
Platforma zakupowa | 4.0 | 23.12.2020 12:51 Michał Szczepanek |
Platforma zakupowa | 3.0 | 23.12.2020 12:45 Michał Szczepanek |
Platforma zakupowa | 2.0 | 23.12.2020 12:41 Michał Szczepanek |
Platforma zakupowa | 1.0 | 23.12.2020 12:38 Michał Szczepanek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP