W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Platforma zakupowa

Ze względu na postępujący proces elektronizacji zamówień publicznych, uruchamiamy Platformę Zakupową , która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych w zakresie zakupów poniżej (postępowania regulaminowe) oraz powyżej progu (zgodnie z Prawem zamówień publicznych).

Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Począwszy od 1 stycznia 2020 roku nasi Zamawiający będą wysyłać do Państwa, poprzez https://platformazakupowa.pl/ , zaproszenia do składania ofert w wersji elektronicznej.

Jak to wygląda w praktyce:

● Każdorazowo otrzymają Państwo w mailu od prowadzącego postępowanie link kierujący bezpośrednio do postępowania,

● Na stronie postępowania znajdą Państwo pełną dokumentację (SIWZ, OPZ i inne niezbędne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia) ,

● Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych pól składających się na formularz, klikając przycisk "Złóż ofertę", prześlą Państwo ofertę do Zamawiającego.

● W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych (Pzp) wymagane będzie podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czytaj więcej)

Dodatkowo, zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze otwarte zapytania ofertowe na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/janowiecwlkp

Aby składać oferty, nie muszą Państwo zakładać konta na https://platformazakupowa.pl/.

Zachęcamy jednak do założenia konta oraz zapisania się do naszego katalogu Wykonawców, gdyż dzięki temu będą Państwo mogli otrzymywać od nas dopasowane zaproszenia do postępowań.

Jedynym wymogiem do spełnienia z Państwa strony, by móc składać oferty, jest dostęp do Internetu oraz jednej z popularnych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla, Firefox, Google Chrome. Dodatkowo, w zamówieniach zgodnych z Pzp, muszą Państwo posiadać ważny kwalifikowany podpis elektroniczny (wymóg prawny w całej Unii Europejskiej).

W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta 22 101 02 02 (pn-pt od 8:00 do 17:00).

Jesteśmy przekonani, że ten nowy wymiar współpracy między nami przyniesie wymierne korzyści obu stronom.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.12.2020 12:38 Michał Szczepanek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
UM w Janowcu Wielkopolskim
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Platforma zakupowa 8.0 23.12.2020 12:56 Michał Szczepanek
Platforma zakupowa 7.0 23.12.2020 12:55 Michał Szczepanek
Platforma zakupowa 6.0 23.12.2020 12:54 Michał Szczepanek
Platforma zakupowa 5.0 23.12.2020 12:54 Michał Szczepanek
Platforma zakupowa 4.0 23.12.2020 12:51 Michał Szczepanek
Platforma zakupowa 3.0 23.12.2020 12:45 Michał Szczepanek
Platforma zakupowa 2.0 23.12.2020 12:41 Michał Szczepanek
Platforma zakupowa 1.0 23.12.2020 12:38 Michał Szczepanek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}