W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

OGŁOSZENIE BURMISTRZA JANOWCA WIELKOPOLSKIEGO o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - młodszy referent do spraw wojskowo-obronnych i p.poż.

PracaBIP2

OR.2110.2.2021                                                                    Janowiec Wielkopolski, 15 września 2021 r.

 

OGŁOSZENIE

BURMISTRZA JANOWCA WIELKOPOLSKIEGO

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 

 

I.       Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim, ul. Gnieźnieńska 3,

          88-430 Janowiec Wielkopolski

II.     Określenie stanowiska: młodszy referent do spraw wojskowo-obronnych i p.poż.

III.    Wymiar etatu: 1 etat

IV.    Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem :

 

  1.  wymagania niezbędne:

 

  1.  obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. wykształcenie minimum średnie.

 

  1. wymagania dodatkowe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
  1. doświadczenie na podobnym stanowisku;
  2. umiejętność stosowania obowiązujących przepisów regulujących sprawy na zajmowanym stanowisku;
  3. posiadanie cech osobowości takich jak: samodzielność, inicjatywa, obowiązkowość, umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy własnej, poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania, komunikatywność, rzetelność, dokładność i terminowość, umiejętność sprawnego komunikowania się, pracy w zespole;
  4. przebyte szkolenia z zakresu objętego zakresem zadań na stanowisku;
  5. znajomość:

- ustroju samorządu gminnego,

- ustawy powszechny obowiązek obrony Rzeczypospolitej Polskiej,

- ustawy ochrony informacji niejawnych,

- ustawy ochrona przeciwpożarowa,

-ustawy kodeksu postępowania administracyjnego,

- procedur postępowania administracyjnego,

- zasad ochrony danych osobowych,

- znajomość rozporządzeń dotyczących zadań na w/w stanowisku;

      f)   umiejętność obsługi komputera – pakiet Microsoft Office.

 

IV.  Zakres zadań wykonywanych na stanowisku będącym przedmiotem naboru:

 

   1)ustalanie dla jednostek organizacyjnych zadań w zakresie powszechnego obowiązku obrony;

   2) realizacja wniosków w zakresie wykonywania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz  

       obrony kraju;

   3) organizowanie akcji kurierskiej w ramach współpracy z organami wojskowymi;

   4) udział w przygotowaniu rejestracji przedpoborowych, poboru oraz ich przeprowadzaniu;

   5) orzekanie o konieczności sprawowania przez żołnierzy oraz osoby spełniające obowiązek   

       zastępczej służby wojskowej bezpośredniej opieki nad członkami rodziny oraz uznawanie

       żołnierzy za mających na utrzymaniu członków rodziny;

   6) załatwianie spraw związanych z ochroną informacji niejawnych oraz prowadzenie tajnej

       kancelarii i sprawowanie funkcji kierownika kancelarii tajnej;

   7) prowadzenie spraw związanych z obronnością poprzez:

      a) realizację regulaminu organizacyjnego na czas stanu nadzwyczajnego;

      b) realizację regulaminu stałego dyżuru,

      c) szkolenie obronne,

      d) opracowanie zestawu zadań obronnych,

      e) realizację plany zamierzeń obronnych,

      f) tworzenie zapasowych miejsc pracy;

   8) planowanie i koordynowanie działalności w zakresie obrony cywilnej;

   9) opracowywanie i aktualizowanie planu obrony cywilnej miasta i gminy;

10) nadzór nad opracowywaniem planów obrony cywilnej zakładów pracy;

11) nadzór nad utrzymaniem w pełnej sprawności systemu powszechnego ostrzegania i

      alarmowania ludności;

12) prowadzenie doraźnych kontroli okresowych treningów zgrywających;

13) prowadzenie szkoleń w urzędzie w zakresie obrony cywilnej;

14) szkolenie ludności w zakresie powszechnej samoobrony;

15) nadzorowanie szkolenia kadry kierowniczej w zakładach pracy oraz załóg w zakresie

     powszechnej samoobrony;

16) opracowywanie wytycznych Szefa Obrony Cywilnej (OC) Miasta i Gminy w zakresie OC w

     zakładach pracy;

17) dokonywanie oceny stanu przygotowania OC i przedstawienia w tym zakresie wniosków

      szefowi OC;

18) prowadzenie akcji ratunkowych w rejonie rażenia;

19) opracowywanie wniosków w zakresie świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz OC;

20) utrzymywanie w stałej gotowości technicznej istniejących budowli ochronnych;

21) planowanie i realizacja przedsięwzięć związanych z funkcjonowaniem urządzeń specjalnych;

22) zapewnienie ochrony publicznym ujęciom i urządzeniom wodnym przed środkami rażenia;

23) realizacja działań w zakresie zaciemniania i wygaszania oświetlenia w mieście, sołectwach,

      zakładach pracy;

24) planowanie przedsięwzięć związanych z ochroną zakładów pracy oraz obiektów użyteczności

     publicznej przed działaniami środków rażenia;

25) zaopatrywanie formacji OC w sprzęt techniczno-wojskowy, umundurowanie oraz

      prowadzenie ewidencji w tym zakresie;

26) sprawowanie nadzoru nad gospodarką sprzętem w zakładach pracy;

27) prowadzenie wykazu ochotniczych straży pożarnych (OSP) na terenie gminy;

28) zapewnienie OSP środków, pomieszczeń, środków alarmowania i łączności, urządzeń

       przeciwpożarowych;

29) zatrudnianie kierowców – konserwatorów bojowych wozów strażackich w jednostkach OSP;

30) prowadzenie kontroli okresowych statutowej działalności jednostek OSP;

31) współdziałanie z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w zakresie poprawy

      stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego;

32) rozliczanie paliwa samochodów pożarniczych i motopomp oraz wydawanie kart drogowych

      kierowcom i kart pracy motopomp, stanu zabezpieczenia przeciwpożarowego;

33) współpraca z wydziałami urzędu odpowiednio do kompetencji w zakresie utrzymania na

      odpowiednim poziomie infrastruktury przeciwpożarowej;

34) opracowywanie propozycji do projektu budżetu i jego zmian oraz współdziałanie z innymi

       komórkami w zakresie swojego stanowiska pracy;

35) inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć w celu zapewnienia właściwej i terminowej

       realizacji zadań zawartych w budżecie miasta i gminy;

36) przyjmowanie interesantów, udzielanie im wyjaśnień i załatwianie spraw;

37) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach indywidualnych;

38) przygotowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza oraz materiałów

      niezbędnych dla prac Komisji rady;

 

39) przygotowywanie merytoryczne oraz uzgadnianie z Radcą Prawnym projektów umów

    cywilnoprawnych i porozumień zawieranych przez Burmistrza;

40) sporządzanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych oraz wystąpienia rady

      i jej Komisji;

41) współdziałanie z innymi stanowiskami, referatami i jednostkami organizacyjnymi Gminy w

      celu wymiany informacji i realizacji zadań wymagających uzgodnień;

42) współdziałanie z właściwymi organami administracji rządowej i innych jednostek samorządu

      terytorialnego;

43) pomoc sołectwom w wykonaniu ich zadań oraz organizacja i obsługa zebrań wiejskich;

44) przygotowywanie i terminowe przekazywanie informacji publicznych administratorowi BIP,

      celem zamieszczenia ich w Biuletynie Informacji Publicznej, a w szczególności:

    a) procedur załatwiania spraw z podaniem podstawy prawnej, wymaganych dokumentów,

        wysokości opłat, terminu załatwiania spraw oraz wzorów wniosków,

    b) zarządzeń Burmistrza,

    c) innych informacji publicznych związanych ze stanowiskiem pracy;

45) przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz, bieżących informacji o realizacji zadań;

46) opisywanie pod względem merytorycznym rachunków dotyczących zrealizowanych zadań

      zgodnie z instrukcją obiegu i kontroli dokumentów;

47) właściwe przechowywanie pieczęci;

48) pełnienie powierzonych zastępstw innych stanowisk;

49) doskonalenie zawodowe i podejmowanie działań na rzecz usprawnienia organizacji, metod i

      form pracy;

50) postępowanie z aktami zgodnie z postanowieniami instrukcji kancelaryjnej, przepisami o

      ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych;

51) realizacja zadań dotyczących obronności kraju, w tym obrony cywilnej w zakresie ustalonym

      odrębnymi przepisami;

52) wydawanie zaświadczeń w sprawach związanych z zakresem czynności w oparciu o

      posiadane ewidencje, rejestry bądź inne dane znajdujące się w ich posiadaniu lub w wyniku

      przeprowadzonego postępowania wyjaśniającego;

53) współdziałanie w wykonywaniu zadań i prac doraźnie podejmowanych bądź zlecanych do

      realizacji w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich;

54) bieżąca aktualizacja i wdrażanie przepisów dotyczących zajmowanego stanowiska.

 

 

 

V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

 

  1. zatrudnienie w wymiarze 1 etatu;
  2. wykonywanie czynności administracyjno-biurowych, tworzenie dokumentów w formie elektronicznej i papierowej;
  3. wykonywanie pracy w budynku Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim pomiędzy godzinami od 7.30 do 15.30, od poniedziałku do piątku;
  4. stanowisko pracy zlokalizowane na parterze budynku, oświetlone światłem dziennym w stopniu zgodnym z obowiązującymi przepisami i oświetleniem elektrycznym jarzeniowym;
  5. pomieszczenie wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe, tj. zestaw mebli wraz z telefonem oraz zestawem komputerowym z drukarką;
  6. w budynku brak toalety dla osób niepełnosprawnych;
  7. ciągi komunikacyjne częściowo dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak windy;
  8. wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018, poz. 936 ze zm.) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim;
  9. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  10. praca wymaga bezpośredniego kontaktu z ludźmi oraz różnego rodzaju instytucjami;
  11. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych - w miesiącu poprzedzającym datę
    upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w
    rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
    niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6 %.

 

VI.    Wymagane dokumenty:

 

  1. list motywacyjny z wnioskiem o zatrudnienie (zawierający podpis oraz klauzulę dot.

        przetwarzania danych osobowych),

  1.  kwestionariusz osobowy - według wzoru załączonego do ogłoszenia lub dostępnego w
                  Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Janowcu
                   Wielkopolskim,
  2.  CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy   

               zawodowej,

  1.  oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu  za umyślne przestępstwa ścigane

          z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany
          będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr
          Karny),

  1.  oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw
                  publicznych,
  2. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, a w przypadku ich braku oświadczenie  
    •  o okresie pozostawania w stosunku pracy (ewentualnie zaświadczenie),
  3.  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
  4.  oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na
                  określonym stanowisku.

 

W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów.

 

VII.  Miejsce i termin złożenia dokumentów:

 

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim, ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze” do dnia 28 września 2021 r.  do godz. 1530 – o zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim niekompletne lub po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Prosimy o podanie kontaktowego numeru telefonicznego i adresu email celem zawiadomienia o spełnieniu wymogów formalnych określonych w niniejszym ogłoszeniu oraz przekazaniu informacji o terminie spotkania i rozmowy kwalifikacyjnej (w tym testu ze znajomości zagadnień na stanowisku urzędniczym) z kandydatami spełniającymi wymogi formalne.

 

Wymagany dokument – podpisany list motywacyjny powinien być opatrzony klauzulą :

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do
realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych
osobowych (Dz.U. 2019 r. poz. 1781)".

 

Kandydaci spełniający wymogi formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostaną telefonicznie powiadomieniu o terminie spotkania i rozmowy kwalifikacyjnej (w tym test ze znajomości zagadnień na stanowisku urzędniczym).

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim (www.janowiec.wlkp.bip.net.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Janowcu Wielkopolskim przy ul. Gnieźnieńskiej 3.

 

 

Uwaga:

 

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi urzędu celem zatrudnienia.

Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony  (6 miesięcy), z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony.

 

                                                                            

 

 

Materiały

OGŁOSZENIE o naborze
OR211022021.pdf 1.69MB
Kwestionariusz osobowy
Kwestionariusz​_osobowy.pdf 0.31MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.09.2021 14:39 Michał Szczepanek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Burmistrz Janowca Wielkopolskiego
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OGŁOSZENIE BURMISTRZA JANOWCA WIELKOPOLSKIEGO o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - młodszy referent do spraw wojskowo-obronnych i p.poż. 1.0 15.09.2021 14:39 Michał Szczepanek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}