W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Wniosek o wydanie nowej legitymacji szkolnej lub e-legitymacji

Zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 27 sierpnia 2019 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków, uczeń przyjęty do szkoły otrzymuje legitymację szkolną lub e-legitymację. Ważność legitymacji szkolnej potwierdza się w kolejnym roku szkolnym przez umieszczenie daty ważności i odcisku pieczęci urzędowej szkoły. Ważność e-legitymacji szkolnej potwierdza się w kolejnym roku szkolnym przez umieszczenie hologramu.

Przepisy rozporządzenia przewidują możliwość wydania nowej legitymacji szkolnej w przypadku zmiany imienia lub nazwiska ucznia, za zwrotem dotychczasowego dokumentu. Również w przypadku utraty oryginału legitymacji szkolnej należy wystąpić do dyrektora szkoły o wydanie duplikatu wspomnianego dokumentu. Duplikat wydawany jest na druku według wzoru obowiązującego w dniu wydania legitymacji i ma moc oryginału.

Materiały

Wniosek o wydanie nowej legitymacji szkolnej lub e-legitymacji
Wniosek​_o​_wydanie​_nowej​_legitymacji​_szkolnej​_lub​_e-legitymacji.pdf 0.10MB
Wniosek o wydanie nowej legitymacji szkolnej lub e-legitymacji
Wniosek​_o​_wydanie​_nowej​_legitymacji​_szkolnej​_lub​_e-legitymacji.doc 0.05MB
{"register":{"columns":[]}}